Showing posts with label Graaien en hebberigheid. Show all posts
Showing posts with label Graaien en hebberigheid. Show all posts

08/07/2013

Gezien op straat

.
Laatst was ik op de markt en mijn portemonnee leeg.
Dus...  moest ik even naar de "flappentapper". 
Lekker makkelijk. Even pinnen.
Onder de geldautomaat was het volgende geschreven:


Zolang er mensen zijn, die graaien en hebberig zijn en meer en meer willen zou ik ook willen zeggen: Dit is geen crisis... Dit is kapitalisme.
Ik ben blij en gelukkig, dat ik geen graaier ben. 
Dat ik gelukkig ben zonder bonussen en groot geld.
En ik heb diep medelijden met hen, die maar steeds meer en meer willen.

Ik ben blij en gelukkig, dat ik geven kan!

Want: 

"Less is more!"