.
Heerlijk uitgewapperd gisteren.
We wilden een duinwandeling maken in het Koepelduin in Noordwijk, maar helaas... vanwege het broedseizoen is het duin afgesloten.
Dat is ook wel goed natuurlijk voor de diverse vogels die daar broeden.
Daarom zijn we naar het strand "gevlogen", waar we bijna door de wind omver werden omgeblazen...
En vanwege de goede wind waren er ontzettend veel surfers. Schitterend om te zien.
Wat een kunstenaars!
Bij de strandtent had men een eenvoudig weerbericht in elkaar geknutseld:
steen is heet - zonnig
steen is koud - bewolkt
steen is nat - regen
steen is droog - regent niet
steen slingert - storm
steen weg - gestolen
Het strand bij Noordwijk dus.
Daarna reden we naar Amsterdam, waarover morgen meer.
