Showing posts with label Spa Zuiver. Show all posts
Showing posts with label Spa Zuiver. Show all posts

20/11/2014

Sauna...

.
Ik trakteer een hele lieve vriendin op de sauna.
Ja... niet zomaar natuurlijk... er zit wel een addertje onder het gras: zìj heeft een auto en ìk mag meerijden. De sauna is namelijk niet om de hoek, anders zou ik vanzelfsprekend gaan fietsen.




En heerlijke Spa-ervaring in Spa Zuiver in het Amsterdamse Bos.
Wat is het daar mooi!! Zie je me al zwemmen in dat prachtige bad?
Alsof je in het paradijs bent...



We hebben er van het begin tot het eind, een hele dikke dag dus, van genoten...
Bij het afrekenen wil vriendinneke haar deel betalen.
Hoho... dat gaat zomaar niet! Ik betaal. Weg met die portemonnee!
Jij hebt gereden en ik doe de rest... ze bloosde van plezier!

Dus... als jij een auto hebt, dan trakteer ik...
Ik garandeer je dat je een topdag zult hebben!
Hoeft niet persé in november, hoor. Mag ook volgend jaar of zo.