.
Ḡ∃ℰ℉ℳÅ∀ℵÐ ℕ☮✔€ℳℬℰℛ
Iemand die ik goed ken heeft het te kwaad.
Ze moet huilen... en huilen... en huilen...
En ze kan niet meer stoppen...
Meestal moet ik dan een beetje meehuilen.
Of krijg ik een brok in m'n keel.
Nu probeer ik haar wat aandacht te geven en een beetje over haar rug te aaien, maar nee... dat wil ze niet.
Als ze min of meer uitgehuild is vraag ik of ze op een leuk terrasje aan het Spaarne een kopje koffie wilt drinken.
Ik zit naast haar op het terras. De zon schijnt; een warm gouden plekkie!
We praten wat en ze legt haar verdiet op tafel en ik leg het mijne er naast...
En het helpt!
Iets voor een ander doen helpt...
En echt niet alleen in de geefmaand...
Eigenlijk heb ik helemaal geen geefmaand nodig!