Showing posts with label aandacht. Show all posts
Showing posts with label aandacht. Show all posts

12/11/2014

Aandacht

.
In "Geefmaand November" is het niet zozeer de bedoeling om tastbare (dure) dingen te geven. 
Natuurlijk, het kán wel, maar het mooiste is toch wel iets te geven waar je hart in zit, waar liefde in zit...

Dus... 

Vandaag ga ik mee met mijn koorvriendin, die helemaal in Delft woont.
Met de trein en dan ergens een kopje koffie doen, lekker kletsen en lachen.
En gewoon een beetje aandacht geven, want ze komt iedere week naar Haarlem en wie gaat er nou eigenlijk eens een keertje met haar mee naar Delft??


Dus dat is voor mij vandaag het item: ik geef AANDACHT.