Showing posts with label homofobie. Show all posts
Showing posts with label homofobie. Show all posts

07/02/2014

Vanmiddag...

.
Ga ik vanmiddag naar de opening van De Olympische Winterspelen 2014 in Sotsji kijken?
Nee!
Volmondig: NEE!
En waarom dan wel niet?
Vanwege de homofobische Russische cultuur. 
Vanwege de schandelijke anti-homo-wet die daar is aangenomen.                                                                                                                                     
Ik kan er niet tegen, dat homo's daar "gewoon" in elkaar gerost en getrapt worden. 
BAH!
En daarom sta ik er nu even bij stil...

Kijk je even mee naar dit filmpje van mijn geliefde dominee Gremdaat?


Goed zo, dominee Gremdaat...
Wij houden van u, precies zoals u bent...


Deze rainbowvlam zal gelijk met de Olympische vlam op de Potsdamer Platz in Berlijn ontstoken worden en zal gedurende de gehele spelen branden als teken van solidariteit met de holebi's, de transgenders en de interseksuelen.

Enough is enough!

"Het beoefenen van sport is een mensenrecht. Ieder individu moet de mogelijkheid hebben om sport te beoefenen, zonder discriminatie van welke aard dan ook en in de geest van de Olympische gedachte. Dit vereist wederzijds begrip in de geest van vriendschap, solidariteit en fair play." (vertaald door google uit het Olympisch Handvest)