12/11/2014

Aandacht

.
In "Geefmaand November" is het niet zozeer de bedoeling om tastbare (dure) dingen te geven. 
Natuurlijk, het kán wel, maar het mooiste is toch wel iets te geven waar je hart in zit, waar liefde in zit...

Dus... 

Vandaag ga ik mee met mijn koorvriendin, die helemaal in Delft woont.
Met de trein en dan ergens een kopje koffie doen, lekker kletsen en lachen.
En gewoon een beetje aandacht geven, want ze komt iedere week naar Haarlem en wie gaat er nou eigenlijk eens een keertje met haar mee naar Delft??


Dus dat is voor mij vandaag het item: ik geef AANDACHT.


13 comments:

Marjolijn. said...

Dat wordt vast een heel gezellig dagje...!
Eerst lekker zingen samen en daarna aan de koffie..!
Veel plezier meis.

Lutje said...

dit is pas een mooie gedachte....
en je gaat je vast en zeker amuseren

Jelle Droeviger said...

Verdorie, wat ben je goed bezig, Marlou. ~ Aandacht geven, aandacht krijgen, het is zo oud als de mensheid. Zonder aandacht rest ons slechts eenzaamheid.

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

Dat is één van de heerlijkste dingen om ook eens te krijgen: aandacht. Meestal kan de mens dat niet opbrengen, je moet een fijn mens zoals jij zijn om dat effectief te schenken. En jij kan dat precies altijd lieve Marlou, daar heb jij geen weggeefmaand voor nodig...

Sjoerd said...

Die aandacht krijgen is leuk voor haar. Als meer mensen dat gaan doen wordt het leuker in Nederland.

klaproos said...

oprechte aandacht voor jong en oud is het mooiste geschenk wat een mens krijgen kan lieve loutje,
ik weet zeker dat jullie het heel fijn samen gaan hebben, en ik zet mijn oren op luisterstand, en hoop je hier te horen schateren van de lach:-)

veel plezier gewenst
xxx

John said...

Mogguh Marlou,

Ook aandacht geven is belangrijk. Daar knapt een mens van op.

Dag.

Kay ♥ said...

Aandacht ... voor een ander
een mooi woord maar niet iedereen kent de betekenis.
Jij begrijpt het ... dus geef vandaag je volle aandacht,
zodat de vriendschap tussen jullie altijd aandacht krijgt ♥

Annet said...

Toen ik aan je dacht
kreeg je al aandacht :)

Was dat niet een pdeudo: Hetty Aandagt...zoiets....


Dagdag Annet X

Mirjam Kakelbont said...

Aandacht is veel meer waard dan een duur cadeau! En wel omdat het onbetaalbaar is. Plus je houdt er zelf een heel mooie herinnering aan over. Een pure win-win situatie <3
Baai baai lief Marlouloutje xxx

christiene said...

Weer terug Marlou,moe en uit geteld
mooi zo,n dagje samen en pijn aan de lach spieren
mooi dat je terug kunt kijken
ik weet het zeker dit was een top dag.
liefs een groetje......

די מריו said...

En delft is ook nog een mooie stad, dus aandacht geven kan dubbel zo leuk zijn.

Love as Always
Di Mario

Leidse Glibber said...

Hoop, maar neem gewoon aan dat het een gezellige dag is geworden