05/11/2014

Gratis koffie!

.
Gistermorgen heerlijk gesport met Mary. 
Zij is een koorvriendin en inmiddels ook een sportvriendin. Én ze is mijn overbuurvrouw. 
Dus... vanmorgen samen gesport en na het sporten heerlijk het Turkse bad in. Goed voor de spieren en de luchtwegen.
En... toen we later in de sauna lagen dacht ik ineens: "Ik ga Mary de sauna-bon die ik heb gewonnen geven, zodat ze samen met haar vriendin een dagje naar de Sauna van Egmond hier in Haarlem kan..."

Dus... Mary en Linda, deze kaart is voor jullie!! Geniet er maar vorstelijk van!


En waarom staat er nu "Gratis koffie"! boven dit stukje.... 
Omdat we na de sauna een bakkie deden en toen ik wilde betalen de barman zei: "Deze krijgen jullie van mij!".
En guess what: het was een heerlijk bakkie!


Bedankt!


14 comments:

Wim said...

Geven is leuk maar krijgen ook ;-) en zeker een bakkie koffie :-)

Marjolijn. said...

Altijd goed zo'n ochtendje sporten en ook nog koffie toe.
Wat wil een mens nog meer...!!

gerdaYD said...

Wat ben jij toch een mooi mens lieve Marlou, de andere op de eerste plaats zetten en te geven, te geven... Moest iedereen zijn zoals jij, dan zou de samenleving er een stuk beter op worden. Blij dat ik je ken!

klaproos said...

oh wat leuk voor ze loutje,
daar gaan ze zeker van genieten,
laten we met z'n allen leuke gekke dingen gaan doen, met méér energie:-)

schön :-)
dag vrouwe Loulou

xxx

Lutje said...

fijn, ik moet altijd betalen, dus het is een hele vriendelijke man

John said...

Mogguh Marlou,
Geven is heerlijk. Beter dan nemen. Maar als je gratis koffie krijgt neem je dat natuurlijk wel aan want dan is nemen weer wel leuk. En lekker dus :D
De sauna. Je vriendin zal er blij mee zijn denk ik zo :)

groet

Jelle Droeviger said...

Het werkt aanstekelijk, Marlou.! Gisteren heb ik, vanwege de GeefMaand november, mijn komplete Winkler Prins Encyclopedie weggegeven aan een bejaardenhuis hier. ~ Zij zijn er blij mee, en ik krijg er weer een goed gevoel bij.!

Jelle Droeviger.

Tartelette Maison said...

Ik ben nog nooit zo"n ober tegengekomen. Jammer. ;-) Je kan er maar van genoten hebben.

Petr@ said...

Zie je Marlou, geven is net een boomerang, het komt weer naar je terug!

Liefs Petr@

christiene said...

Ha Marlou wat je uit straalt komt als een
boemerang bij je terug....
een klein gebaar zoveel waard!!
Liefs een groetje Christiene..

Sjoerd said...

Dat was dan een gezonde ochtend...

די מריו said...

En morgen mag vast iedereen even een gratis bakkie bij jou komen doen.

Love As Always
Di Mario

Leidse Glibber said...

Lekker voor ze dat ze even kunnen genieten van een dagje sauna

Mirjam Kakelbont said...

Dát is nog eens lief van de barman! Hij heeft vast jullie mooie binnenkant gezien :-) Ik proost op je als ik mijn bakkie drink.
Liefs!