20/11/2014

Sauna...

.
Ik trakteer een hele lieve vriendin op de sauna.
Ja... niet zomaar natuurlijk... er zit wel een addertje onder het gras: zìj heeft een auto en ìk mag meerijden. De sauna is namelijk niet om de hoek, anders zou ik vanzelfsprekend gaan fietsen.




En heerlijke Spa-ervaring in Spa Zuiver in het Amsterdamse Bos.
Wat is het daar mooi!! Zie je me al zwemmen in dat prachtige bad?
Alsof je in het paradijs bent...



We hebben er van het begin tot het eind, een hele dikke dag dus, van genoten...
Bij het afrekenen wil vriendinneke haar deel betalen.
Hoho... dat gaat zomaar niet! Ik betaal. Weg met die portemonnee!
Jij hebt gereden en ik doe de rest... ze bloosde van plezier!

Dus... als jij een auto hebt, dan trakteer ik...
Ik garandeer je dat je een topdag zult hebben!
Hoeft niet persé in november, hoor. Mag ook volgend jaar of zo.




16 comments:

Marjolijn. said...

Dat zal zeker een heerlijk dagje zijn geweest.
Fijn dat jullie allebei genoten hebben.

Lutje said...

heerlijk zo'n verwendagje.
je bent super goed bezig met je weggeefmaand, want ik was juist op een ander blogje en je gebaar heeft me daar geraakt

Wim said...

Spa is een licht mineraalhoudend Belgisch mineraalwater dat geproduceerd wordt door ... Spa Reine en euh... dat waren jullie eventjes de koninginnen van spa

gerdaYD said...

Goh lieve Marlou, wat zie je er goed uit met die komkommers op je ogen, je hebt er duidelijk plezier in hihi.
Maar alle gekheid op een stokje, wat een verwendag was het! Jij weet hoe iemand blij te maken hoor en ondertussen kon je toch een graantje meepikken hé.
Voor jou:
(...)
Gie en ik meisje, me zitn in de sauna
Te genieten van malkanders flora en fauna
Meisje toch, meisje toch, ik zit'n ier te zweten
En ik zien ik van nateure ol ne reedlijken heten

De sauna, de sauna, da's goed voe joen vel
Mor ook slicht voe joen erte
Mo 'k weetn ik da wel
In je bloten in de wakte, dat is toch niet proper
In de zomer, nor breedne, da's vele goedkoper
© 't Westvlams Gemiengeld Vintekoor
*wink, big smile*

Jelle Droeviger said...

Een mooi gebaar, Marlou; zéker nu, in de geefmaand november. Niettemin zou een Sauna niets voor mij zijn; je wordt er zo nat, en dat moet allemaal weer opdrogen.

Jelle Droeviger.

klaproos said...

ohhh wat zullen jullie genoten hebben:-)
ik ben geen saunamens, te heet,:-)
maar als je zegt we gaan wandelen, alléz madammeke dan hebt ge beet:-)

dag loutje, geniet van vandaag, en droom over morgen,

xxx

די מריו said...

Je mag bij mij achter op de fiets.. wat dacht je daarvan. EVentueel als je wilt in het zitje.... ;-)

Love As Always
Di Mario

Mirjam Kakelbont said...

Die foto :-) Geweldig! Eigenlijk hebben je vriendin en jij een hartstikke leuke dag gehad, en dat dóe je gewoon voor elkaar. That's what friends are for :-))
Ik zag je dobberen, lief Marlouloutje...
Liefs Kakelino

Annet said...

Haha, die komkommerkat:)))

Helaas rij ik geen auto:)

Mijn vader dronk altijd Spa en hij gebruikte zuiveringszout (Backing Soda). Zou hij daarom zo oud....

Harteliefs van Annet X x X

Sjoerd said...

Dat is dan pas echt genieten... En een leuk idee.

John said...

Middag Marlou,

Zelf houd ik niet van de sauna maar vind het een leuk idee.

groet

rietepietz said...

O héérlijk... een dagje sauna!
Ziet er goed uit en ik ken deze sauna niet. Wij hadden altijd een knusse sauna op eigenlijk zelfs loopafstand maar die is helaas 3 jaar geleden afgebrand en niet meer opgebouwd. We gingen om de twee weken, héérlijk! Om er ver voor te rijden vind ik dan weer vervelend en zo komen we dus bijna nooit meer in de sauna, écht jammer!

fotohanvogel.blogspot.com said...

Henry heeft ook een auto maar het zal wel geen gemengde sauna zijn, dus aan mij heb je ook niets. ;-)

Carmen said...

Geweldig geregeld toch? Allebei lekker naar de sauna en genieten maar!

Danielle said...

De sauna is iets wat iedereen een keer hoort te doen in het leven. Lekker genieten en tot rust komen.

Unknown said...

Lekker! zelf ben ik meer een fan van de jacuzzi in plaats van de sauna.