19/11/2014

Turquoise...

.
Nog steeds Geefmaand November.
En het is zo gemakkelijk om steeds iets te verzinnen.
Gisteren bijvoorbeeld...



Ik had een turquoise jasje aan.
Een heerlijk warm, wollen jasje... Ooit eens bij de Kringloopwinkel gekocht voor een habbekratsje.
Net toen ik de deur uitging kwam de buurvrouw naar buiten...
We maakten zoals altijd een praatje voor ons huis en mijn buurvrouw zei: "Helemaal mijn kleur, dat jasje!"
Ik zou haar dat jasje dan meteen willen geven, maar ze is een kop groter dan ik, dus helaas...

Enfin, ik was net op weg naar diezelfde Kringloopwinkel om een tas met spullen te brengen.
Zie ik, terwijl ik mijn spulletjes daar afgeef, dat ik boven in mijn tas een paar handschoenen (helaas te groot) heb, in de favoriete kleur van mijn buurvrouw. Dus ik "red" ze en neem ze weer mee terug...


Alsjeblieft buuf! Voor jou, voor heerlijke warme handen in de winter...

14 comments:

Wim said...

Zo zie je maar ... je geeft reeds de kleren van je lijf :-)

Marjolijn. said...

Zo kan de buurvrouw lekker warm de winter door...!
Hopelijk heb jij nu geen koude vingers, en hou je nog wel voldoende spullen voor jezelf over...!

gerdaYD said...

Wat een schitterende toevalstreffer lieve Marlou, reuze benieuwd naar de reactie van je buurvrouw, ze zal wel blij geweest zijn met dit onverwacht cadeautje dat dan nog in haar favoriete kleur is uitgevoerd!
Weet je wat? Jij bent een mooi mens! Fijne nieuwe dag meid...
OT: wat een heerlijk selfie is dit!

klaproos said...

ohhhhh die buuf heeft het maar getroffen loulder de boulder met joe:-)
met jou als buuf komt alles goe:-)

wat ben je toch een warm mens,

Dank dat je mij ooit gevonden hebt:-)


dag hartjesvrouw,
xxx

די מריו said...

Die buuf die heeft lekker warme handen deze winter. Die denkt vanaf nu elke dag aan je.

Love As Always
Di mario

rietepietz said...

Dat is nog altijd het mooiste, om je heen kijken wat iemand kan gebruiken als je iets voor anderen wilt doen. Zo zit er niets en niemand tussen en weet je zéker dat het goed terecht komt.,Inderdaad een leuk kleurtje!

John said...

Mogguh Marlou,

Geweldig
Buurvrouw blij :)

dag

Sjoerd said...

Zo'n buurvrouw zou ik ook moeten hebben... Alleen heb ik het nooit koud en draag ook geen handschoenen. Toch een gave actie.

Kay ♥ said...

Dat wordt dan een leuk turqouisen moment voor de buurvrouw, je moet het maar bedenken. Top van jou,
enne het jasje staat je goed ♥

christiene said...

Marlou krijg jij ook wel eens spontaan iets?
Waren er maar meer mensen zo als jij
dan staat er niemand meer in de kou.
een warme groet ...
Christiene.......

Jelle Droeviger said...

Nog ruim elf dagen... Ik heb nog wat gereedschap dat ik weg kan geven. Heb ik eens gekocht omdat ik mijn oude moeder beloofde om centrale verwarming bij haar aan te leggen. Maar daar is, vanwege mijn twee linkerhanden, nooit iets van gekomen.

Jelle Droeviger.

fotohanvogel.blogspot.com said...

Zo heb je met een paar handschoenen weer een hart en een paar handen verwarmt Marlou!

Leidse Glibber said...

Wat ben je toch een heerlijk mens, zit er van te genieten.

Yvette said...

mmafke