14/11/2014

Compliment!

.
Vandaag geef ik een compliment weg!
En wie krijgt dat compliment??

Ja... wie anders dan mijn lieve verloofde!
Dat heeft-ie verdiend. Je weet wel waarom...

Dus... daar komt het compliment:

Lieve Henry, ik vind het geweldig dat je twee gouden handen hebt!
En dat je zo vol plezier aan het warmte-projekt bezig bent...
Ik heb je nog niet één keer horen vloeken, maar alleen horen zingen, terwijl je gaatjes boort en plugjes zet, buizen buigt en berekeningen maakt!

Ja, Henry... het mag wel eens gezegd: je bent GOUD!


17 comments:

Marjolijn. said...

Ah, dat is mooi...!
Henry in de blommekes.
Hij zal het vast wel eens vaker gehoord hebben, dat je heel blij met hem bent.
Maar nu eens een loftrompet voor hem, daar zal hij van kleuren tot achter zijn oren.
Mooi....!!

Op naar een heel fijn weekend samen..!!

Wim said...

Wow! Wat een geweldig compliment en euh... for free ook nog ;-)

gerdaYD said...

En of ie goud is! Jij hebt er eentje uit de duizend getroffen lieve Marlou, niet alleen omdat hij gouden handjes heeft wat het klussen betreft, die zal hij ook wel hebben als hij jou streelt hihi. En zeker en vast bij het maken van zijn mooie foto's die ik momenteel een beetje op je blog mis...
Bedankt voor je steunende reactie meid en maak er een heel fijne dag van hé!

Lutje said...

ik zie 'm al in goud veranderen als hij dit leest.....;-)
wat mooi geschreven, dat kan alleen maar goed doen voor de hem

klaproos said...

WAUW,
dat zal 'm een meter hoger doen groeien,
geweldig mamaloulou, een welverdiende pluim, Henry je bent "top"


Maar jij ook hé loutje, jij bent ook een toppertje, en samen vormen jullie een héél fijn koppeltje lovebirds, waar ik van hou,:-)

xxx

Jelle Droeviger said...

Klussen is óók een vorm van kunst. Zéker als het met liefde wordt gedaan. En die blijmoedigheid tijdens dat werken zal wellicht iets met jóú te maken hebben, Marlou.?!

Jelle Droeviger.

John said...

Mogguh Marlou,
Wat Jelle zegt is waar. Klussen is kunst.
Vloeken helpt daar niet bij.
Hij verdient dit compliment zeer zeker. Proficiat :)

dag

Annet said...

Ik wil ook een Henry :)

Een gouden handdruk, een gouden kus.

Hoera, hoera, hoera!

Liefs van Annet (smak) (smak the pony) :)

Kay ♥ said...

Oh ja die Lieverd van jou verdiend dat zeker,
heb hem al in zijn goede doen gezien dus zeker een gouden randje waard. Liefs en tot maandag ♥

Leidse Glibber said...

Het zijn de kleine dingen die het doen, zeggen ze toch altijd. Nou zo'n compliment is zo'n klein ding wat een grote waarde heeft.

Yvette said...

toch zie ik het een beetje zoals Jelle....
de bal kan alleen rond zijn als hij opgeblazen is....door jou!

snoezepoes

Mirjam Kakelbont said...

Een goede daad, Marloulou. Je favoriete mens in het zonnetje zetten :-) Hij is meer waard dan al het goud in de wereld!
Als je samen met hem bent, zit je er warmpjes bij.
Liefs liefs Louloutje <3

די מריו said...

En voor jou het compliment dat jij het goud ziet blinken.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd said...

Met zo'n man heb je geen verwarming nodig...

Lutje said...

een fijn weekend wens ik je

gerdaYD said...

Vandaag staat hier natuurlijk geen nieuw log want je bent naar je lieve Henry toe om hem zijn gouden prijs te geven hé. Wat zal hij daarvan genieten... en van jou natuurlijk!
Geniet er alle twee maar heerlijk van al even lieve Marlou!

rietepietz said...

Héérlijk een man met gouden handen die niét vloekt als het even niet allemaal lekker loopt! Ik ken het uit eigen ervaring dus dat compliment snap ik helemaal!