28/11/2014

De laatste dag alweer!

.
De laatste dag alweer van de November Geefmaand.
Er is heel veel gegeven en heel veel gekregen. Meer dan 200 mensen hebben aan deze maand meegedaan. En het gaf veel voldoening!

Niet alleen ik, maar ook "mijn" ABC (Het Architectuurcentrum van Haarlem) heeft wat gekregen...
Onze directeur Gabriël mocht iets in ontvangst nemen, kijk eens:


Dozen vol Lego! Maquettes van de firma Hosper, die de lego aan het ABC schonk!
In totaal 60.000 stukjes!!
Gigantisch veel!




De maquettes zijn door medewerkers van het ABC uit elkaar gehaald en nu kunnen in de schoolvakanties vooral kinderen mooie dingen gaan bouwen!


Zo zie je maar weer: geven is leuk, maar krijgen ook!
Volgend jaar doe ik weer mee aan de www.geefmaand.com
Zeker weten!

17 comments:

Marjolijn. said...

Oh, dat is leuk....!!
Daar kan leuk mee gebouwd worden.
En de kerstvakantie is ook al dichtbij, dat wordt feest voor de bezoekende kinderen.

Fijne vrijdag Marlou en op naar een mooi weekend...!

Wim said...

Wauw!! Speelgoed voor volwassenen ;-)

gerdaYD said...

Wow, ik ken er eentje die zo iets ook maar al te graag zou krijgen: het zoontje van mijn vriendin. En als ik heel eerlijk mag zijn zou ik daar ook wel eens mijn tanden willen in zetten - euh - mijn handjes aan vuilmaken *wink, big smile*.
Fantastische afsluiter van de weggeefmaand lieve Marlou, je hebt het neusje van de zalm voor het laatst bewaard!
Morgen trek je weer naar Amsterdam toe hé, dus zal hier geen nieuw log verschijnen... Ik wens je dus alvast een heerlijk weekend toe!

Lutje said...

ik twijfel er niet aan dat je weer mee doet, je bent er echt de ideale persoon voor

Jelle Droeviger said...

Hier word ik gewoonweg stinkend jaloers op...! Die LEGO schenking had IK willen hebben.! ~ Maar goed, waar het nu is terechtgekomen is vanzelfsprekend ook prima. En wat zullen die kinderen gaan genieten als ze er mee aan de slag gaan.

Jelle Droeviger.

klaproos said...

geweldig marlou wat een feest zal dat zijn geweest, zo'n lachende snoet die zijn wagen komt lossen :-)
en dan smaen dat uit elkaar halen, jawel hé, supergaaf:-)
dat wordt nog vaak genieten met de kinders;-)

een dikke warme knuffel uit brabant,
kun je wel gebruiken hé:-)

xxx

christiene said...

Alweer vrolijke gezichten en mensen blij gemaakt.
En zo blijven ze van de straat
Marlou,ik wens je een goed weekend en spelen maar..........
lieve groetjes Christiene.

די מריו said...

Wauw.. dat is nog eens een cadeau. Ik heb laats mijn oude vertrouwde lego van vroeger cadeau gedaan aan Shirel en Yaron. Het is mooi om te zien dat Lego altijd iets moois blijft.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ said...

Hallo Marlou, wat een kleurrijke bedoening dit is, en dat er daar veel blij mee gaan zijn dat behoeft geen twijfel. Heel lief gedaan ♥

Annet said...

Fijn iets met de handjes maken.
Liefs uit een snerpend koud Drentheland....brrrrrrrr....

X Annet

Mirjam Kakelbont said...

Dat is nog eens een berg legoblokjes. Wat kan het leven toch gezellig zijn als iedereen zijn (lego)steentje bijdraagt. Uiteindelijk schuilt er in ieder mens goedheid.
Je hebt er een prachtige geefmaand van gemaakt, Marloulou. Heel terecht dat je daar tevreden over bent. Je bent een liefie!
Liefs en een pakkerd,
Kakel

Sjoerd said...

Mooi speelgoed voor degenen die het gekregen hebben... Eerst zelf spelen en dan delen...

fotohanvogel.blogspot.com said...

Dat lijkt me ook een mooi cadeau en zo verbind je de jeugd aan de bouwkunst.

John said...

Goeieavond Marlou,
Leuke donatie is dat. Lego is een geweldig stukje speelgoed waar jong en oud wat mee kan.
Ik zou het wel weten wat er mee te doen.

Dag

Leidse Glibber said...

Zo er kan weer heel wat ontworpen en gebouwd in Haarlem de maquette steentjes zijn alvast binnen :-)

gerdaYD said...

Dag lieve Marlou, ook jij wederkerig een fijn weekend gewenst met je al even sterke man hé!

rietepietz said...

Wat leuk dat die mensen nagedacht hebben over een goede bestemming voor de gebruikte lego!