21/01/2009

KANKER?




Eergisteren zag ik bij "De Wereld Draait Door" een jonge zangeres, Roosbeef (ook gepromoot ergens op de site van Hanneke Groenteman). Ze heeft een grote POPprijs gewonnen. Op www.roosbeef.nl kun je naar dat deel van de uitzending kijken, waarin Matthijs van Nieuwskerk een praatje met haar maakt en ze daarna een klein stukje van een lied zingt...

Haar CD heet: Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten

Een klein gedicht, of een lange zin...
In de uitzending zingt ze "Onder invloed".
Heel apart. Moet je echt eens naar luisteren.
Ik zet wel een link hiernaast naar een lied van haar.

Maar waarom heet dit hoofdstukje nu "KANKER"?
Omdat ze vertelde, dat ze mails had gekregen, waarin stond, dat het kankermuziek is.

DAAR BEGRIJP IK HELEMAAL NIETS VAN...
Dat je niet van bepaalde muziek houdt, okay, moet allemaal kunnen.
Maar waarom moet het dan meteen kankermuziek zijn?
Kanker is toch een ziekte, of ben ik nou gek?
Ik zal sommige mensen helaas nooit kunnen begrijpen. En ik wil het niet eens kunnen begrijpen.
Dus dan kan ik er maar beter over ophouden en eindigen met een zin van Roosbeef:

"Geen loverboy wil me hebben, al leg ik er zelf een gouden ketting bij"

Lijkt me een leuke meid. Harde werker...

Zo, en nu allemaal uit de veren.
OPSTAAN!!! De dag is begonnen.

3 comments:

Anonymous said...

Nee, kan ik ook niet volgen.....
gelukkig zit ze er zelf ook niet mee.
Lekker doorgaan met haar ding.

Anonymous said...

Lekker slapen en morgen gezond weer op

Anonymous said...

hoorde haar laatst op de radio. ben het lied vergeten.
was een gaaf lied.

trek je niks aan van wat anderen zeggen, dat doen zij ook niet...