13/01/2014

Thomas Schlijper

.
Herinner je je nog dat ik eens een blogje had over de jonge, talentvolle fotograaf: Thomas Schlijper?
Hier kun je het, als je wilt, nog een keertje lezen: Schlijper

Ik kijk elke dag wel even wat voor foto's hij geplaatst heeft. Werkelijk... elke foto is een juweeltje. Kijk maar even naar wat hij vandaag geplaatst heeft:


Vaak foto's van jonge vrouwen. Sja... hij ís dan ook een jonge man, en die heeft er natuurlijk oog voor!


Deze mooi meid stond in Tel Aviv vriendelijk naar hem te glimlachen.
Hij is regelmatig in Israël en klikt er dan lustig op los.
Ze zijn mooi, de Israëlische meisjes. Kijk deze maar eens, met dat mooie rooie haar:


Ja, hij weet ze goed uit te zoeken.
Nou was ik tóch daar een ietsepietsie gepikeerd door. Wel potjandoppe... Fotografeer ook eens mooie oudere vrouwen. Of mooie oudere mensen.
Ja toch niet dan?!
Dus ik heb een hele tijd rondgehangen op het Haarlemmerplein, maar nee hoor... Hij zat weer eens in Israël.
En gelukkig ... daar kwam een mooie kleurige oudere vrouw voor zijn lens!
En hij zag haar en... klik!


Zo loop ik er over 10 jaar ook bij, wat ik je brom!
Die hakjes kan ik niet beloven, maar de kleurtjes zijn helemaal van mij!
Ik zal de foto dan plaatsen...
Kun je nog 10 jaar wachten?
.

11 comments:

Marjolijn. said...

Wie weet hoef je geen 10 jaar te wachten meis.
En kom je hem wel eerder tegen.

Fijne dag vandaag.

Jelle Droeviger said...

Ja, vrouwen, het is toch iets bijzonders. Met hun stralende lach beloven ze veel, en ze geven ook. ~ Ze geven leven, en dat is speciaal.
Ze kunnen veroveren. Ze kunnen je hart veroveren, en sommige doen dat ook.

Jelle Droeviger.

John said...


Mogguh Marlou,

De bovenste meid spreekt mij het meest aan.
Maar als ik zo'n dame in rood/groen zou zien, ging ze bij mij ook op de plaat. Wat een lady :)

Fijne dag vandaag

Dag

Sjoerd said...

Ik kan je niet beloven dat ik de zeventig haal, maar ik heb wel het geduld om te wachten...

Petr@ said...

Hoi Marlou ik denk dat als hij je berichtje leest, hij wel bereid is om jou te kieken hoor.
Ik zou zeggen waag een gokje!
Die kleurrijke dame vind ik inderdaad ook erg fotogeniek!
Liefs Petr@

klaproos said...

whahahahaha
wat ben je toch een heerlijk mens, jawel loutje hij wacht vast wel op je, en als hij het niet doet dan richt ik de camera op je:-)
en gaan we van jou een model maken:-)
wat denk je, is da catwalk wat voor jou:-)

dag dag stralende lach,
xxx

Annette said...

Gigi, ja daar wacht ik op hoor,where ever I may be...

Ik ga eens kijken....

Knufjes, Annette :)

Kay ♥ said...

Dag Marlou,
Het moet heerlijk zijn om met een camera te kunnen spelen, ik ben maar een amateur. En hij zou geen man zijn als hij het vrouwelijk schoon niet wist te waarderen toch?!

ot: ik blog al heel lang en nu twee jr op blogspot. Ik heb net mijn blog opgeschoont, oude reisverhalen eraf gehaald en nietszeggende dingen waarbij ik denk schreef ik dat nou?! hehe.
Ik mag graag sleutelen aan de lay-out dus die is veranderlijk. Normaal blog ik elke dag, in het weekend kan dat varieëren,en nu ben ik een beetje op zoek naar nieuwe bloggers, heb er al veel aangeschreven maar je krijgt niet elke keer zulk vriendelijk antwoord terug. Ik zette je maar tussen mijn favo's , en kom dan weer langs. Mijn profiel staat ook niet veel meer in, dat moet ik nog terug bijwerken. Ik schrijf graag waaronder poëzie maar dat ontdek je nog wel. Je bent welkom want ik heb graag doeltreffende reacties, niet van dat copy-paste spul want die gaan er zo weer af. Alle liefs ♥

די מריו said...

Israëlische vrouwen zijn zo mooi, die moet je in het echt zien.... ;-) Even snel reageren, nou ja snel, met één hand gaat het niet zo snel. Maar dit is toch wel een onderwerp voor mij ;-) Ik hoop dit jaar er ook weer heel veel in levende lijve te zien...

Love As Always
Di mario

fotohanvogel.blogspot.com said...

Goed dat hij jou nog niet heeft gezien Marlou, anders had je helemaal geen tijd meer over. Fotomodel zijn kost veel tijd, maar het streelt wel je ego als je op de cover staat.

gerdaYD said...

Bedankt voor dit log lieve Marlou, zo kon ik nog maar eens met deze begenadigde fotograaf kennis maken!
En nu maar wachten op die foto van jou... misschien haal ik die tien jaar nog wel hihi.