13/01/2015

Een facebook soapje (2)

.
Als je begint met Facebook ga je naarstig op zoek naar bekenden, die ook "op" FB zijn en die je dan een vriendschapsverzoek doet.
Ik heb nog nooit meegemaakt, dat iemand dat weigert, dus je hebt in no time een flinke lijst vrienden. Ieder heeft er een mooie profielfoto op gezet en een mooie omslagfoto.

Dit is mijn profielfoto:


En kijk eens... dit is de profielfoto van mijn knappe verloofde Henry, die dus ook één van mijn FB-vrienden is:


En zo kan ik van ieder een leuk fotootje plaatsen, maar omdat FB redelijk openbaar is zoek je die zelf maar op...

Toen ik ontdekte, dat ik met veel meer vrouwen dan mannen op FB bevriend was ben ik zomaar eens in het wilde weg wat bekende mannen gaan uitnodigen.
Eens kijken, of die wilden toehappen op de uitnodiging van een wildvreemde madam..
En ja hoor...
In no time had ik een hele lijst beroemdheden in mijn vriendenkring.
Zo was daar Paul Haenen, Vincent Bijlo, Harry Vermeegen, Marcel de Groot, Robert Vuijsje, Sjonnie Rep, Ties Kruize  en dan is de lijst nog lang niet vol (zo'n 40 BN-ers). De stand was zo ongeveer 90 vrouwen en 80 mannen. Nog even rechttrekken dus...

Op een dag deed ik een vriendschapsverzoek aan (dacht ik...) onze knappe, jonge filosoof Bas Haring. Die leek me wel wat voor op mijn vriendenlijstje:


Wat een mooie jongen is dat toch... 
Ik maakte echter een schrijffout en in plaats van Bas Haring nodigde ik uit...

(morgen verder...)


13 comments:

Wim said...

Ben benieuwd naar het vervolg van je fb escapades ;-)

Marjolijn. said...

Haha, ja dat kan ook een manier zijn om een lange vriendschapslijst te krijgen.
Ik ben benieuwd naar je vervolg...!
Fijne dag vandaag.

Lutje said...

ik nodig alleen maar mensen uit die ik ken, en er zitten er ook een paar bij die mijn blogje al jaren bezoeken

gerdaYD said...

Wat een knappe foto's, zowel die van jou als van je geliefde Henry. Jullie stralen een je-ne-sais-quoi uit dat me veel plezier doet, je ziet het gewoonweg dat jullie mooie mensen zijn!

די מריו said...

Misschien is het wel een vrouwending dat FB, want ik heb ook meer vrouwen op FB. Ik ben benieuwd wie je hebt uitgenodigd.

Love As Always
Di Mario

klaproos said...

whahahahaha gekkie,
elke bnner accepteert je uitnodiging, dat zou ik ook doen, leuker kan haast niet:-)

ze reageren alleen nooit bij jou,
op dingetjes die jij leuk vind:-) da's dan weer wat flauwig:-)

geef mij loutje en henry maar :-)
dag blozende deerne heb het goed,
xxx

Jelle Droeviger said...

Haring of Kuit.?

Jelle Droeviger.

Petr@ said...

Ik ben benieuwd wie je per abuis hebt gevraagd ;-)
je maakt ons nieuwsgierig!

Sjoerd said...

Facebook is me te vluchtig, ik gebruik het meer om aan informatie voor mijn blogs te komen... En, wie heeft de eer per ongeluk gekregen.

John said...

Hi Marlou,
Ik heb al heel wat vriendschapsverzoeken geweigerd. Ja dat doe ik dus echt. Als ik iemand niet ken zie ik het nut niet van vrienden worden op FB.

Groet.

mirjam kakelbont said...

Als ik op FB zou zitten, had ik je meteen een uitnodiging gestuurd. Zeker nu ik gelezen hebt dat dergelijke verzoeken zelden geweigerd worden ;-)
Henri en jij staan er allebei beeldschoon, Marloulou <3
Vraag ik me toch ernstig af hoe je verhaal afloopt...
Liefs Kakelino
baai baai swietie

Albert y Mara said...

Ik ben toch wel selectief met het maken van Fb vrienden. Bekende personen laat ik bewust links liggen, of ik mag ze persoonlijk kennen zoals Ferry Maat en Sieb Kroeske. Hasta mañana Marlou.
Salu2 Albert

rietepietz said...

Mocht je je afvragen of je mij bent vergéten uit te nodigen... geen zorgen, dat is niét zo maar ik héb gewoon geen FB;-)