27/01/2015

Hallmark

.
Soms krijg je van die e-post waar je vanaf wilt.
Met Hallmark lukt me dat maar niet.
Begrijp me goed: ze hebben mooie kaarten en doen vast heel goed werk, maar ik hoef het niet.
Ik wil alleen maar minder....

Dus ik wilde Hallmark's afschrijven. Moet lukken. Makkie toch?
Maar die slimmeriken hebben bedacht dat je dan eerst in moet loggen.
En laat ik nu mijn gebruikersnaam helemaal vergeten zijn.

Maar daar heb ik wat op gevonden. 
Een nieuwe naam is gauw bedacht en uitschrijven maar...
Wat schetst mijn verbazing...
Op 1 januari krijg ik post van Hallmark, met mijn nieuwe "naam" er op... 
En hoe heet ik daar? 

En was ik jarig?
Nee... natuurlijk niet.
Nou, daaaag Hallmark!


Hallmark... Flikker nou toch op!





11 comments:

Marjolijn. said...

Haha, ja sommige bedrijven zijn erg vasthoudend.
Je zou ze als contactpersoon nog kunnen blokkeren, als er weer een nieuwe mail binnenkomt.

Heb het goed vandaag meissie.

Lutje said...

hier heb ik dus een ander idee over. Ik stuur via hallmark naar iedereen kaartjes, want het is zo makkelijk, ze passen de kaartjes aan, zetten er wat bij als je wil, je kiest zelf een tekst, zet er die op, en ze sturen de kaart voor je op,die dag dat je wenst, en het is beterkoop , je krijgt er kortingen. Als je je ergens inlogt, moet je eigenlijk je paswoord onthouden. ik weet ook wel dat er sites zijn, die heel volhoudend zijn, maar dan zet je die op spam

Jelle Droeviger said...

Ja, Marlou, het lijkt iets persoonlijks,zo een Hallmark-kaart, maar dit (die "flikker nou toch op" herhaling) is toch wel het bewijs dat het allemaal volkomen geautomatiseerd is. Het is gemakzucht, plastic, fake, nep, en dus onecht.

Dan maar liever een persoonlijke mail naar familie, vrienden en kennissen, waar je wat moeite voor moet doen, waar je over na moet denken, maar die wél persoonlijk is.

Jelle Droeviger.

klaproos said...

:-) ze hebben je te pakken lieve loutje ze geven niet op, smerige beesten zijn het :-)
ohhhhh dien wat zeg je nou beesten zijn niet smerig...
neee klopt, ik zeg, het zijn smerige lui die kaartenboeren :-)

sterkte loutje,

heb het fijn vandaag
xxx

gerdaYD said...

Je hebt gelijk, soms zijn die bedrijven gewoon onbeschaamd, ze blijven je met ongewenste mail bestoken en meestal geraak je er gewoonweg niet meer van af. Dus snel in de prullenmand er mee en je er hopelijk niet te veel om ergeren lieve Marlou!

Sjoerd said...

Waarschijnlijk krijg je dadelijk twee keer de post... voor twee accounts.

John said...

Hallmarks is echt een heel handig bedrijfje. Ik gebruik het zo nu en dan want superhandig.
Als je er echt geen post meer van wil zet je het onder de noemer ongewenste mail.
Dan zie je het nooit meer :D

Petr@ said...

Ik gebruik altijd Kaartje-to-go.
Je hoeft geen account aan te maken en ook niet in te loggen. Vreemd dat je er niet van af kunt komen.
Grappige bijnaam heb je, Flikker op.
Hoe verzin je het 😜
Liefs Petr@

mirjam kakelbont said...

Haha, flikkertochop!
Van dergelijke sites gaan automatisch je hakken in het zand.
Volgens mij is Hallmark vooral bedoeld voor mensen die geen zin/tijd/gelegenheid hebben om een kaart in de winkel te kopen, en dan versturen ze er eentje via internet.
Mij maakt het niet uit. ALS ik maar een kaartje krijg :-)
Liefs Kakelino

Albert y Mara said...

Om Hallmark: "smerige lui die kaartenboeren"
te noemen gaat ons echt te ver. Dat is voor rekening van klapper de klap.

Heel vervelend al die post. Weet je wat wij doen, bestempelen als spam en je ziet die bedrijven bijna niet meer verschijnen. Vervelend is het wel. Sterkte en suc6.

Wim said...

Gefeliciteerd met je verjaardag Marlou !! ;-)