13/04/2015

De Olifant 2015

.
Toen ik in afgelopen december tijdens het  kerstdiner voor de vrijwilligers van het ABC (het architectuurcentrum in Haarlem) een liedje zong, waarin in het refrein de regel: "Tijd voor de Olifant" voorkomt, had ik niet kunnen voorspellen, dat mìjn directeur, Gabriël Verheggen genomineerd is voor deze grote Haarlemse kunst- en cultuurprijs!


Zaterdag belde Gabriël mij persoonlijk op, om dit te melden.
Om te vertellen, dat hij genomineerd is voor deze belangrijke prijs.
Er zijn vijf genomineerden, die alle vijf een bijzondere bijdrage hebben geleverd voor het cultuurklimaat van Haarlem.
Dat gaat een strijd tot en met worden.
Maar ik hoop natuurlijk, dat mijn directeur "De Olifant 2015" wint!! 
Dat snap je zeker wel...


Daarom nodig ik je uit, om met me mee te stemmen!
Hij verdient deze prijs omdat hij zo een enthousiaste, drijvende kracht is achter het functioneren van het architectuurcentrum...

In de krant van zaterdag: "Een groot stimulator van de dialoog tussen beleidsmakers, ontwikkelaars, architecten en bouwers in Haarlem, en de mensen die in de stad wonen en werken."

Klik om mee te stemmen op:  De Olifant 2015
Op 18 mei weten we meer!


Gabriel Verheggen, directeur van het Architectuur Centrum Haarlem. 



8 comments:

... said...

Gedaan....!
Vanuit Georgia USA

Marjolijn. said...

Leuk initiatief....!
Hij is vast en zeker zo' n stimulator geworden door de enthousiaste club vrijwilligers.
Want als er die niet was....
Ik duim dat hij gaat winnen...!!

Goede start van de nieuwe week, meissie..!

klaproos said...

gedaan :-)
ik hoop dat hij mag winnen lijkt me keileuk voor jullie allemaal

John said...

Mogguh Marlou,

Ik stem niet. Niet dat ik hem het niet gun, maar ik ken hem niet. Zijn werk niet. Woon niet in Haarlem. EN hij moet winnen vanwege zijn inbreng en niet door de hoeveelheid stemmen.
Verder vind ik prijzen verbonden aan zoiets niet echt handig.
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt.
Doeg

די מריו said...

En dan krijgen we een rondrit in Haarlem?

Love As Always
di Mario

Sjoerd said...

Haha, ik weet al wat ik gewonnen heb...

gerdaYD said...

Ik duim er voor dat je directeur het wint lieve Marlou, dan heeft hij meteen een olifant in huis hihi. Wel benieuwd welk liedje je voor hem zong die keer!
Leuk weekend gehad meid? Je lieve Henry niet te veel gemist?

mirjam kakelbont said...

Graag gedaan!
Joer wisj is maai comment dier <3
LIefs en een knuffel
Kakelino :-)