.
Toen ik in afgelopen december tijdens het kerstdiner voor de vrijwilligers van het ABC (het architectuurcentrum in Haarlem) een liedje zong, waarin in het refrein de regel: "Tijd voor de Olifant" voorkomt, had ik niet kunnen voorspellen, dat mìjn directeur, Gabriël Verheggen genomineerd is voor deze grote Haarlemse kunst- en cultuurprijs!
Zaterdag belde Gabriël mij persoonlijk op, om dit te melden.
Om te vertellen, dat hij genomineerd is voor deze belangrijke prijs.
Er zijn vijf genomineerden, die alle vijf een bijzondere bijdrage hebben geleverd voor het cultuurklimaat van Haarlem.
Dat gaat een strijd tot en met worden.
Maar ik hoop natuurlijk, dat mijn directeur "De Olifant 2015" wint!!
Dat snap je zeker wel...
Daarom nodig ik je uit, om met me mee te stemmen!
Hij verdient deze prijs omdat hij zo een enthousiaste, drijvende kracht is achter het functioneren van het architectuurcentrum...
In de krant van zaterdag: "Een groot stimulator van de dialoog tussen beleidsmakers, ontwikkelaars, architecten en bouwers in Haarlem, en de mensen die in de stad wonen en werken."
Klik om mee te stemmen op: De Olifant 2015
Op 18 mei weten we meer!
Gabriel Verheggen, directeur van het Architectuur Centrum Haarlem.



.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)