05/11/2015

Kadootje...

.
November Geefmaand...
En daarom... heeft mijn favoriete cassière van mijn buurtsuper van mij een kadootje gekregen.
Waarom?
Omdat ze altijd opgewekt is.
Omdat ze altijd tijd heeft voor een babbeltje: 
"Ohlala... u gaat vanavond gezond eten!"
En daar ga ik dan op in.
En niemand stoort zich er aan.
Gewoon een klein babbeltje en een vriendelijk gezicht.



Daarom. 
Het is een kadootje van niks, maar daar gaat het niet om.
Alleen maar om even mijn waardering te uiten.
Ze was er wel een beetje verlegen onder...




8 comments:

Marjolijn. said...

Altijd leuk om zo'n lief, klein hebbedingetje cadeau te krijgen.
Dat zal de kassière ook vinden...!
Mooi dagje vandaag meis.

Lutje said...

ik denk dat die cassiere heel blij is
van wie krijg je nu zomaar een cadeautje :o)

די מריו said...

En als nou eens wat meer mensen in de winkel wat vrolijker waren.. en dan de mensen het ook waardeerden, dan was het al een stuk vrolijker in een hoop winkels. Ik ga vandaag mijn best weer doen.

Love As Always
Di Mario

John said...

Mogguh Marlou,

Een cadeautje van niks bestaat niet. Het gaat namelijk om het gebaar en dat maakt een cadeautje altijd een cadeautje. :)
Leuk dat je dit weg gaf. Ze zal er blij mee zijn geweest.

doeg

Jelle Droeviger said...

Ja, een mooi gebaar, Marlou.
En dan zoiets ontvangen.!
Alsof de zon ineens gaat schijnen...

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

Vind je dat een cadeautje van niets? Ik niet hoor, en de vriendelijke caissière zal dat beslist ook niet gevonden hebben. Het gebeurt niet elke dag dat een klant je op die manier bedankt, daar mag je donder op zeggen!
OT: bedankt voor het geschenkje dat jij me gisteren gaf met dat leuk complimentje lieve Marlou!

christiene said...

Ha Marlou,
als je niks verwacht...
dat zijn dit de mooiste cadeautjes!
groetjes Christiene.

Mirjam Kakelbont said...

Het is geen cadeautje van niks! Het gaat om de attentie, dat weet jij ook, MarLou ♥
Zo te lezen is ze een bescheiden mens. Ik kan best begrijpen dat ze een beetje verlegen was...
Liefs en een knuffel