05/07/2021

Naar de film: Mandibules

Hahaha, als je eens lekker wilt lachen, dan moet je echt naar "Mandibules" gaan. Een heerlijke, gekke film! 

De film gaat over twee, nogal simpele, vrienden Manu en Jean-Gab, die een megavlieg in de achterbak van hun auto vinden... maar dan echt... een MEGA-vlieg! Zo groot als een... nou ja... grote hond.


Ze besluiten hem op te voeden tot huisdier om er geld mee te verdienen. 

Kijk maar even naar de trailer:




Niet iedereen is gecharmeerd van deze film. Maar ik ben gewoon gek op onzin. Doe mij maar een potje bizarre kwatsj en ik lig in een deuk. 
Vaak hebben Franse films van die komische situaties... 


Een heerlijke klucht! Over een reuzenvlieg dus...


En een groepje gekke mensen...
Leuke, vrolijke muziek erbij en... genieten maar!
Hij is maar kort: krap aan een uurtje. Maar dat is in dit geval lang genoeg!

17 comments:

Bertiebo said...

Heerlijk dat je er zo van kan genieten. Mij trekt dit helemaal niet

Lutje said...

een goeie lachfilm, dat vindt ik heerlijk, maar je vindt ze zo weinig
-Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Fijn dat jij er van kunt genieten...!
Pluk de dag.

Karel said...

mogge Marlou
ja een uurtje van deze heerlijke onzin is wel uit te houden :)
mij viel het kenteken van de auto op , mooie streek in Zwitserland
geniet de dag

miekequilt said...

Superkomisch, lijkt me. Maar ik denk dat ik er niet voor naar de bios ga.

klaproos said...

loutje loutje...
ik zit ook al een paar dagen in de franse films:-)
maar dan de meer serieuze... echt hoor...
maar dit geloof ik dat me niet zo trekt..

evengoed... vind ik het vermakelijk dat jij er zo lekker van kan genieten...

dag lieffie,
xxx

Karel said...

ha die Marlou
dus jij gaat voor de aap , nou die had een flinke aandacht hihi
morgen haal ik de nieuwe fiets
groetjes

די מריו said...

Ik kijk bijna elke zaterdag een film van niveau ;-) Zaterdagavond filmavond met de kinders. Misschien is dit wat voor ze.

Love As Always
Dimario

Jan K. alias Afanja said...

Mooi! Ik kan wel wat humor gebruiken momenteel. Die film lijkt me daar eel geschikt voor. Prachtig, die reuzenvlieg, het is alsof ik één van mijn macrofoto's tot leven zie komen. :-)

Edward McDunn said...

Het lijkt mij best een leuke film, ik houd hier wel van.

Rebbeltje ★ said...

Vind het altijd wel komisch
Waar de een krom licht van het lachen snapt de ander niet waarom...
Maar je hebt gelijk een uurte lekker lachen moet wel gezond zijn.
Groetjes

Jelle Droeviger said...

Als achter
vliegen
vliegen
vliegen

vliegen
vliegen
vliegen achterna.
.
Jelle Droeviger.

John said...

Ik heb hem opgeschreven want ik hou ook wel van een goeie lachfilm zo nu en dan. Soms heb je die gewoon nodig.

sjannesblog.com said...

Ik denk, dat deze film ook wel eens op TV komt. Dan vind ik het wel leuk.

Nietzomaarzooo said...

Zo lekker te lezen hoe jij hiervan genoten hebt.

Hans said...

Geen idee, maar lijkt me wel een heel grappige film. Hans

Ot. heb verzoekje voor je op het logBankje voor de volgende show liggen.
Ricky Nelson - Garden Party, omdat je tuin is ontploft.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

Nicole Orriëns said...

Ik houd wel van aburde humor, dus ik noteer deze op mijn lijstje om te kijken.