.
Het mooie van weggeven is, dat je er zo blij van wordt.
Waar word ík nou blij van?
Natuurlijk van dit boekje van mijn nichtje Sabine.
En verder: die sauna, die ik laatst weggaf, de soep waar ik ook een bordje van at, en natuurlijk de glimlach die je krijgt of de gulle lach. Allemaal mooi meegenomen, omdat je het samen doet!
Vandaag geef ik een wandeling weg.
Die gaat door de duinen naar Parnassia aan zee en weer terug.
Het is een prachtige wandeling langs het duinmeer en dwars door het mooie gebied van de Kennemer Duinen.
Bij Parnassia trakteer ik op een lekkere kop koffie.
En terug onderweg eten we ergens op een bankje ons broodje op.
Ga je mee?

.jpg)