Showing posts with label Henry... bedankt!. Show all posts
Showing posts with label Henry... bedankt!. Show all posts

16/04/2019

Repareren

.
Ik had mooie nieuwe oorbellen...
De steentjes waren in de kleuren van de regenboog en ik was er zo blij mee, dat ik ze dagelijks droeg.
Tot op een dag... de bellen op de stenen keukenvloer kletterden.
Vonden ze niet leuk en braken dus in tweeën... alle twee!

Gelukkig is Henry goed in repareren.
Die geeft echt niet gauw op!


Een speciaal hangertje had hij gemaakt om ze na de reparatie aan op te hangen.
Zie jij iets, een scheurtje of een breuk?
Ik niet!


Ik draag de bellen weer met plezier...
En in de keuken... een mat gekocht!
Als ze per ongeluk nóg een keer vallen, dan vallen ze zacht...
Ook al omdat de mat in ongeveer dezelfde kleuren is!