16/04/2019

Repareren

.
Ik had mooie nieuwe oorbellen...
De steentjes waren in de kleuren van de regenboog en ik was er zo blij mee, dat ik ze dagelijks droeg.
Tot op een dag... de bellen op de stenen keukenvloer kletterden.
Vonden ze niet leuk en braken dus in tweeën... alle twee!

Gelukkig is Henry goed in repareren.
Die geeft echt niet gauw op!


Een speciaal hangertje had hij gemaakt om ze na de reparatie aan op te hangen.
Zie jij iets, een scheurtje of een breuk?
Ik niet!


Ik draag de bellen weer met plezier...
En in de keuken... een mat gekocht!
Als ze per ongeluk nóg een keer vallen, dan vallen ze zacht...
Ook al omdat de mat in ongeveer dezelfde kleuren is!





14 comments:

John said...

Leuke bellen Marlou. En goed gerepareerd! En ook dat kleed is leuk om op te vallen :)

klaproos said...

aahhhh wat een kanjer is toch die Henry, hij kan écht alles, geweldige bellen loutje, kleurtjes van de regenboog, me laaik vewwie motsj

hef a naais deej maai dier,
xxx

Yova said...

Goedemorgen Marlou,

Weet je deze oorbellen hebben betekenis. Ieder kleur heeft doel voor. Hij is zeker heel mooi om te zien. Ik heb ze armband ervan. Het staat bij jou goed. Kleed staat ook heel mooi. Staat ook heel gezellig. Fijne dag gewenst. Groetjes J&F. 😉

Jelle Droeviger said...

Dat moeten wel heel bijzondere oorhangers zijn, om speciaal in dezelfde kleuren een mat te kopen om ze, de volgende keer dat ze eens vallen, daar zachtjes op neer te laten dalen.
Henry is vast een pietje precies, en een professor in de lijmkunde, dat staat nu wel vast.
Hij maakt jou in elk geval blij, Marlou, en dat is winst.!

nicole orriens said...

Ze zien er weer prima uit, en ik snap heel goed dat je ze mooi vindt! Ik vind ze ook erg leuk. Prachtig die kleurtjes bij elkaar.

Bertiebo said...

Ik vind de mat en de oorbellen allebei superleuk.

Jan K. alias Afanja said...

Zo zie je maar weer waar een handige Henry goed voor is.
Goed dat je nu passende voorzorgsmaatregelen hebt genomen!

Ferrara said...

Erg is dat, iets waar je aan gehecht bent valt stuk. Gelukkig is Henry handige Henkie.

Hans said...

Een harde vloer is niet goed voor je oorbellen.
Gelukkig heb je een handige Henry. Hans
Ot, het logje over de zaagmachine was fout.
Nu een logje over mijn herstel

Marjolijn. said...

Ha....handige Henry kon zijn vingers weer laten werken, en wel voor jouw mooie oorbellen...!
Ze staan je mooi, draag ze met veel plezier.
Ook de nieuwe mat ligt mooi.
Fijne avond.

Karel said...

ha die Marlou
ziet er keurig uit hoor , kunnen weer jaren mee , tenzij ze net naast die mooie mat vallen :) , geintje :)

ja ik vind de Betuwe nu ook prachtig en ga dus donderdag weer zo'n eindje wandelen hihi
nu in de rustmode
fijne avond groet

sjannesblog.com said...

Is de mat geïnspireerd op de oorbellen? Leuk!

Petr@ said...

Ze zijn leuk! Ik snap dat je baalde dat ze kapot gingen.
Fijn dat Henry ze kon repareren.
Maar om nu een kleed te kopen om je oorbellen op te vangen, haha. Wel een leuk kleed trouwens!

די מריו said...

toch wel een superheld die Henry van je....

Love As Always
Di mario