08/04/2019

Dag lieve, lieve Gerda

.
Wat een droevige tijding...
Onze lieve Gerda is niet meer.
Ons gekke fotograagje, onze stoorsenioor, zomaar ineens... afgelopen zaterdagmiddag hield haar hart er mee op.
Ik ben er erg verdrietig van.
We hebben zoveel lol met elkaar gehad.
Een aantal keren zijn we naar Evergem bij Gent gereisd waar we altijd vreselijk verwend werden.
Waar we heerlijk hebben zitten lachen en kletsen.


Kijk toch eens wat een lekkere gekke meid, altijd in voor een geintje, samen met haar Guido,  Leflamand:


Altijd een heel werk van haar reactie makend, een toepasselijk gedicht, een mooie tekst.
Lieve Gerda... wat ga ik je missen...


Je laatste blogje: Lang leve de muziek!
En hier tussen de kippen in de tuin...
Bye bye


RIP... Rest In Paradise...

18 comments:

Marjolijn. said...

Ja, heel verdrietig, we gaan haar missen.

Lutje said...

ja, ik ga haar ook missen, ze was ook zo bezorgd, lief en het was een goed mens
En je hebt haar ook nog echt ontmoet! Ik weet zeker dat het een fijne en eerlijke vrouw was
Een @->- voor jou.

Bertie said...

Wat verdrietig, Marlou. Een blogster die je goed kende zomaar overleden. Sterkte hoor

Sjoerd said...

Ik kon haar niet echt, alleen maar van haar reacties bij anderen. Maar zo plotseling verwacht niemand.

miekequilt said...

Wat een verdrietig bericht. Via jouw blog keek ik wel eens op haar blog. Ik snap dat je haar vreselijk gaat missen. En ik wens je veel sterkte.

John said...

Ja Marlou, Gerda zullen we wel enorm gaan missen. Erg triest. Het kan natuurlijk altijd maar je verwacht het niet.

Karel said...

mogge Marlou
ja ik had het elders ook al vernomen , zo'n lieve vrouw , plots weg :(
mijn verlate condoleances en sterkte met dit verlies

ik ben nu erg veel weg , aanstonds ook weer
hopelijk hebben jullie veel plezier van de vogels en hun jongen

ik ben weg
geniet de dag

... said...

Ja, ik maakte haar mee.
Ik maakte Gerda mee, samen met Marlou.
Wat een mooi en compleet mens.
Heerlijk.
Zuiver en geweldig, met veel gevoel voor bijzonderheid in architectuur, kunst, cultuur en mensen.
En zo een gaaf stel, tezamen met Leflamand.

klaproos said...

Ja loutje, als er een webbie is die erg trouw was, dan was Gerda het wel,
die maakte écht veel werk van haar reageren overal. niet alleen bij mij.. ze had steeds wel iets passends, dat zeg je goed,
haar dood komt écht als een schok...

Ik gun haar de rust die ze verdiend,
een mooie blogje heb je er van gemaakt, dat zou haar vást plezieren
xxx

Saralien said...

Gecondoleerd

די מריו said...

Wat heftig he Lou, besef daarom dat je elke minuut moet blijven genieten.
Sterkte met dit verlies.

Love As Always
Di mario

Ferrara said...

Gerda zag ik wel bij anderen reageren. Zelf kende ik haar niet. Ik begrijp dat jullie elkaar ook buiten de blogwereld ontmoet hebben. Gecondoleerd.

Petr@ said...

Ik kende haar ook niet, zag wel altijd haar leuke reacties.
Het is altijd erg als een geliefd iemand gaat....
Gecondoleerd en sterkte X

Jan K. alias Afanja said...

Ik zag her en der wel eens een leuke of opvallende reactie van haar voorbij komen, maar we hebben nooit contact gehad. Ik heb haar dus ook niet gekend.
Het zal een groot verlies zijn voor familie, vrienden en andere nabestaanden. Ook laat ze een leegte achter in weblogland. Sterkte voor allen.

Roosje said...

Aaaah wat een ongezellig nieuws, ook voor haar partner.
Jij ook gecondoleerd.
X

Hans said...

Afscheid nemen doet altijd pijn. Hans

@ ze was inderdaad van de blote voetjes. Hans

Aja said...

Wat naar Loutje, ik lees haar reacties al zó lang en ik weet ook dat je daar met je lief naar toe ging. Ze was zo te lezen en te horen een gezellig mens. Sterkte. Knuf van je zussie.

nicole orriens said...

Ik ken haar als blogger, en schrik ook van het nieuws. Wat plotseling ook. Sterkte Marlou.