.
Ha... gelukkig ... ik ben eindelijk weer eens naar de film geweest!
Terrassen en restaurants doen me eigenlijk niks, maar de film, daar ga ik zo graag naar toe...
Dat heb ik in deze Corona-tijd dus echt nogal gemist!
Ik kreeg een mail van de Filmschuur, dat ik weer kan gaan.
Niet zomaar natuurlijk...
Het gebouw is volledig aangepast en er mogen niet meer dan 30 mensen wijd uit elkaar in de zaal zitten.
Ik heb gereserveerd en op tijd mijn kaartje opgehaald.
Kijk... om te laten zien wat voor filmfan ik ben, de kaartjes van vorig jaar:
En hieronder het bakje van dit jaar. Ik bewaar de kaartjes en soms ook de recensies. Leuk om even terug te lezen:
Dit jaar ben ik tot en met 10 maart 14 keer naar de film geweest.
Het laatste kaartje was van: System Crasher op 10 maart dus, om 14:30 rij 5 stoel 6.
Bovenop in het mandje ligt de recensie van Hope Gap. Ik hoop écht dat ik die film nog te zien krijg.
Annette Bening is één van de hoofdrolspelers en ik vind haar geweldig spelen.
Maar nu... gistermiddag! Ik ben naar "Woman" geweest. Ik kon mijn geluk niet op. Heerlijk... *zucht*
Drie juni... het vijftiende kaartje van dit jaar en er volgen er nog meer!
Drie juni... het vijftiende kaartje van dit jaar en er volgen er nog meer!
"Een intiem en inspirerend portret van tweeduizend vrouwen uit vijftig verschillende landen"
Een bijzondere film, ontroerend met een traantje en af en toe komisch met een lach.
Maar zeker naar het eind toe zo nu en dan zeer heftig.
Een ode aan alle vrouwen: Woman.
Een bijzondere film, ontroerend met een traantje en af en toe komisch met een lach.
Maar zeker naar het eind toe zo nu en dan zeer heftig.
Een ode aan alle vrouwen: Woman.