Een tijdje geleden heb ik een "work-out" laten zien, die Henry en ik geleerd hebben van Tijn en Binkie, die het het weer geleerd hebben van Zach Bush. We doen 'm als het effe kan elke ochtend wel een keertje en het geeft echt energie!
Als je wilt kun je daar op mijn blog nog weer eens over lezen: energie-oefening
Vorig weekend kwam Henry op het idee om de oefening op film te zetten. Dat filmpje heb ik inmiddels al op Facebook en Instagram gezet.
Maar voor degenen, die het nog niet gezien hebben is hier... de energie-oefening! Ik doe 'm normaal gesproken drie keer achter elkaar, maar hier maar één keertje. Het is echt lekker!
Mooi he... die sonore stem van Henry aan het eind...
Gisteren hebben we de oefening nóg een keertje gedaan... én gefilmd..
Hier dus... samen met Henry, want die doet 'm ook graag!
Doe je een keertje mee?