Showing posts with label nordic-walk-stokken. Show all posts
Showing posts with label nordic-walk-stokken. Show all posts

31/05/2019

Pulletjes!

.
Omdat ik osteoporose heb (en dat zoveel mogelijk negeer) heb ik toch maar op advies van de fysio nieuwe nordic-walk-stokken gekocht, omdat je voor botdichtheid lekker veel dient te lopen...


Niet om te gaan sjeesen, maar om meer zekerheid te hebben en niet te vallen.
Ik loop vanuit mijn huis meteen rechtsaf langs het water van de Brouwersvaart, een fijn pad, richting Overveen.
En laat ik nou onderweg van die heerlijke dingen zien!
Ik word er helemaal blij van...
Pulletjes van de meerkoetjes, net uit het ei!
Daar kan ik dus uren naar kijken en als er een bankje staat ga ik een tijdje naar ze  kijken! 




Kijk toch eens hoe zorgzaam de oudertjes zijn...
Ze duiken diep weg om eten te zoeken voor de kleintjes.
Meerkoeten doen altijd heel lelijk tegen iedere andere zwemvogel die in de buurt durft te komen, maar die kleintjes... die zijn heilig!


Hier zit er eentje op het nest. 
Helaas heb ik niet echt een goeie camera, maar als je goed kijkt zie je het beessie zitten... heel geduldig.

Een heerlijke wandeling dus...