23/06/2017

35 jaar Malle Babbe

.
Morgen, zaterdag 24 juni 2017, is het zover!
Dan viert Vrouwenkoor Malle Babbe haar 35ste verjaardag. Klik nog eens op Malle Babbe om heel kort een stukje van ons prachtige openingslied te horen uit de prelude van Chopin.

35 jaar! Reden om een knalfeest te geven. Het Lustrumfeest van  "mijn" Malle Babbe...
Kijk... dit is onze laatste foto:


We gaan een ontzettend gaaf en leuk concert geven, waar we al maanden voor aan het oefenen zijn. Ja... want alles moet uit het hoofd! Geen liedmappen waar we in staan te turen. Uit het hoofd en opgewekt kijken graag! 
Het programma is weer heel divers, we hebben zelfs een thema: Familie. Dus liedjes over een broer of een zus... over een moeder of een oom... en zelfs over een huisdier!

Kom je ook? Je bent van harte welkom... (wel op tijd komen, vol = vol...)


Na het concert zijn jullie allemaal uitgenodigd om ons lustrum gezellig mee te komen vieren met een lekkere Malle Babbe Biertje: Jopen Bier heeft ons een cadeau gegeven: 150 Malle Babbe biertjes!

's Avonds moeten jullie weer pleite, want dan hebben wìj een diner en tijdens het diner optredens van diverse Babbes...
Mijn koorvriendin en buurvrouw Marjon en ik gaan tijdens dit Open Podium iets van Patty Page zingen, allebei met onze gitaar. We hebben ons te pletter geoefend en het wordt een daverend succes, dat snap je zeker wel...

Tot morgen!










11 comments:

Bertiebo said...

Dat wordt een heerlijke dag. Veel plezier!

Lutje said...

dat wordt genieten.....
maak er morgen een echte feestdag van, en succes met je optreden
Eén @->- voor jou

Marjolijn. said...

Maak er maar een mooi feest van....!!
Veel plezier en een fijn weekend..!

די מריו said...

Dat biertje zal er wel in gaan denk ik zo. Geniet van het optreden en natuurlijk van het feest erna.

Love As always
Di Mario

John said...

Ik zou best willen komen maar helaas, het is ietsjes ver en de zoon komt morgen vaderdaggen. Dus ik blijf lekker thuis. Dat begrijp je wel.
Veel plezier morgen!

Jelle Droeviger said...

Zíngen.
Heerlijk.
De Batavieren deden het ook al.
Als de vrouw in de pot stond te roeren, en de man kwam er aan lopen, knots over de schouder, en een zojuist gevangen hert achter zich aanslepend, dan zong ze hem toe, terwijl ze hem eens extra knuffelde.

Er is voor een man zowat niets fijner dan een vrouw te horen zingen.
Denk ik.

En dan zo een heel koor.
Hémels.

Jelle Droeviger.

Annette said...

Weer zo'n lekker vlot toontje :)
's Avonds moeten jullie weer pleite :)

Zuuk6 malle meiden.
Die mis ik hier :)

Maar heb wel een lachkat en lachlief hondje, oooh mensen....

Dag!

.•♫•♬•Zangnootjes van mij •♬•♫•.

Annette xxx

Sjoerd said...

Dat kan dus helemaal niet misgaan daar... Ik heb helaas al andere plannen.

klaproos said...

heerljk loutje, dat gaat me daar toch een feest worden,
ik heb stiekem met Henry afgesproken dat hij opnames gaat maken:-)
dan krijg ik het tóch 'n beetje mee,:-)
heeel veel plezier m'n eigen malle babbe :-)
ik weet zeker dat jij en Marion het helemaal gaan maken, neem je de nieuwe ukelele ter hand :-)

toffe peer ben je..
ik hoor het graag

xxx

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou en een heel fijn weekend gewenst. Dat zal jullie beslist wel lukken met dit daverend feest, wat zal het mooi én plezierig zijn om dat 35-jarig bestaan te vieren! Hopelijk worden er opnames van gemaakt en zal je die ook hier plaatsen zodat we een beetje mee met jullie kunnen genieten. Jammer genoeg is het te ver voor ons, maar laat dat wel heel speciale biertje jullie goed smaken!

christiene said...

Dat is leuk Marlou,alles er op en er aan,zang muziek eten en een drankje
gefeliciteerd 35 jaar Malle Babbe.....proost!
groetjes Christiene.