08/03/2009

LAATSTE RODE DAG

.







’t Is mooi geweest.
Ik kan geen rood meer zien…
Misschien ooit eens een keertje een soort van regenboog-week:
maandag: rood ...
dinsdag: oranje ...
woensdag: geel en zo verder tot de gehele regenboog af is.
Daar ga ik eens een tijdje over nadenken.
Ik nu? Nu neem een paar dagen pauze.

Tot over een week of zo!

Andere onderwerpen, die niet zijn behandeld, en die ik ook niet ga behandelen, maar waar je eventueel een googletje aan zou kunnen wagen…

Roder dan Rood, geschreven door: Sabine Aveskamp
Natuurlijk Rood Haar, gefotografeerd door: Hanne van der Woude
Bezonken rood, geschreven door: Jeroen Bouwers
Rood worden, oftewel: blozen
Rood vlees (moet je echt vermijden…)
Rood vierkantje (verslavend spelletje)
Rood staan op de bank (dat wil niemand)
Het rode gevaar… (wat bedoelden ze daar eigenlijk mee?)



Michael Rood (over hebreeuwse roots)
Roodkapje ... waar ging ze henen?
Rode rozen (krijg ik nooit…)
Rode oogjes (krijg ik als ik teveel achter de computer zit)
Rode oortjes (als je iets hoort, wat je niet zou mogen horen…)
Rood Verlangen, een THEATERGROEP om in de gaten te houden!
Rode Wijn, 1 glas per dag als anti-oxidant…
Rode lippen, waarmee ik jullie een dikke kus geef!

En oh, wat wil ik graag weer eens de zon, knalrood, in de zee zien zakken tijdens een zwoele zomeravond…




.

11 comments:

Anonymous said...

Een hele week rust.. mmmmmmm. Dan wens ik je daar veel plezier bij.

Love As Always
Di Mario

Ibella said...

Ben ik even zoet mee en heb dus alle tijd om te googelen. Fijne rustige week.
Liefs Ibella

Anonymous said...

Kan ik me voorstellen, maar het is wel erg leuk geweest.
Nu maar lekker ff rustig aan. Bloggen is erg leuk, maar kan ook heel veel tijd kosten.
Dat moet je dan ergens anders weer inhalen.
Geniet nu maar lekker van deze rustpauze!
Goede moed en veel plezier.
Liefs Marjolijn.

Anonymous said...

Jammer ik dacht je vanmiddag te zien in Spaarndam waar de opening was van de tentoonstelling van Yvette. Zij had ook veel mooie rode kunstwerken, zou je zeker aangesproken hebben.

Anonymous said...

Ooooo wat jammer. Niet alleen dat het gedaan is met je méér dan knappe rode serie, maar ook dat je er eventjes tussenuit muist en ons zo helemaal alleen en aan ons lot overlaat.... snif!
*wink, big smile*
Nee hoor, geniet van je welverdiende pauze lieverd!

Anonymous said...

geniet van je rust, maar dan ook niet stiekem iets posten, want ik kijk dan ook een week niet!

Anonymous said...

Merciekes lieve Marlou dat je toch nog eens kwam piepen om (o)pa Oscar met zo'n leuke wens te bedenken!
En hihi, geef een dikke aai aan JOUW lieve Oscar!
Maak er een fijne pauze van meid!

Yvette said...

oooh, allemaal bekende mensen bij je ..wat leuk! Ennnne je staat in mijn"blogrol"dus ik zie onmiddelijk wanneer je weer post!
yvette

Anonymous said...

Dipje? ff een kopje thee drinken en je wat spraakstof geven?

Anonymous said...

Veel plezier daar, in je huisje in Drenthe. Geniet met volle teugen!

Anonymous said...

Oeh die laatste foto, prachtig!! Blijkbaar valt er veel te vertellen over rood. Je hebt er flink over nagedacht. Tot de volgende!