17/06/2009

IN CASE OF DOUBT: TURN LEFT

.















De tocht naar Dover duurt 2 uur.
En dan: "Links rijden...links rijden...links rijden..."
Gelukkig rijdt iedereen links, dus je speelt het spel gewoon mee.
Dan zetten we Mrs. Robinson (TomTom) op Engels en bij "the next turnabout take the second exit", over het spoor en daar ligt Wye, precies zoals ik het me herinnerde.


















Corner Croft is helaas verlaten door Mrs. Morris.
De oude dame, die er nu woont, is niet in goeie conditie, dus B&B bij haar zit er niet in.
Maar gelukkig is er 100 meter verderop een een prima pub, met een prima kamer voor ons.





















The King's Head.
En Jean... die kookt voor ons als de beste.

Een geweldig uitgangspunt voor onze vakantie in Engeland.


.

11 comments:

gerdaYD said...

HA! Onze Marlou is back in town! Niet alleen gaan we terug van haar vriendschap en leuke reacties kunnen genieten, maar ook van haar impressies uit het heerlijke Engeland... Dit voorsmaakje belooft alvast voor de komende dagen...
Want dat ga je toch doen hé lieve meid? Ons vergasten op logjes vól mooie foto's en knap geschreven proza...
En, drie maal links is ook rechts, hihi, of omgekeerd...
Dikke knuffel!

Di Mario said...

He vakantieganger, is het al weer zover. Ik hoop dat je genoten hebt.

Love As Always
Di Mario

Han said...

Welkom thuis, ik ben hier achter gebleven en heb het fort Haerlem bewaakt. http://www.haerlem.nl/

Fluitenkruid said...

De foto's zijn prachtig en ik geniet lekker met je mee.

Yvette said...

je bent terug..fijn....het klinkt nu in je eerste logje al dat het fijn was!

marjolijn said...

Lieve meis,
fijn dat je er weer bent, en al meteen met zo'n mooie foto's en verslagje. Ik wist niet dat je zo snel in Engeland kan zijn.
Dat je genoten hebt lees ik al, en hoop op nog meer mooie verhalen.
Leuk om zo even in Engeland te zijn.
Lieve groet Marjolijn

klaproos said...

heerlijk marlou,
we zijn der weer en we gaan mooie plaatjes zien dat voel ik zo aankomen :-)
welkom thuis

dit is al een héél mooi begin

fred van der wal said...

Erg mooi die sfeer die je fotografeert

P-TER said...

Terug van weggeweest !
Hopelijk heb je ervan genoten !
De mooie sfeer die je brengt
vertelt al veel goeds.
Gr.
P-TER

Marianne said...

Leuke mail en naar ik begrijp goede dagen geweest .

Liefs, Marianne

Roosje said...

leuk hoor..... wat een mooie cottage is dat Corner Croft....
Maar een pub is ook leuk inderdaad!
x