25/07/2011

Everything will be okay...

20 comments:

Fluitenkruid said...

Wat heerlijk allemaal Marlou, ik duim voor mooi weer en wens je heel veel plezier bij al je activiteiten.
Tot gauw x

klaproos said...

trallalie tralaloe,
en weg is weeg marlou,
ik ben blij dat ik even een glimp heb mogen opvanhgen :-))))

geniet vrouwke, van al het mooie dat het boerenleven je te bieden heeft,
en het weer daar zal ik eens een kruis over slaon waor, wie wet wat det geet doon,

ajuus truus,
baai baai omaloe,
xxx

Annet said...

Wel ja dat sprint maar weg gelijk een jong krekkeltje:)

Heb het fijn
Hev het goed

Zal je missen voorwaar!

Kusselijntjes van Annet XxX

gerdaYD said...

Jij hebt ook geen zittend gat hé lieve Marlou? *wink, big smile*
Maar gelijk heb je: het leven is er om van te genieten, samen met je Henry en de kleinkinderen of het koor.
Veel plezier met alles wat je doet meid, ik hoop daarvan later de neerslag op je blog te vinden!
Knuffel,
gerdaYD

Sjoerd said...

Heel veel plezier dan...
Gewoon genieten van wat het (land)leven je biedt.

Anne said...

heel veel plezier, marlou:))

Marjolijn said...

Heerlijk meis, ga lekker genieten.
Het is er nu tijd voor...!!
Heel veel plezier, met alles.

Di Mario said...

Ergens in de buurt van de Veluwe. Mmmmmm, kom je dichtbij me in de buurt?

Love As Always
Di Mario

John said...

Veel plezier! Ik vond mijn vakantie heerlijk. Geen Internet is gewoon puik zo nu en dan.

gerdaYD said...

Hopelijk ben jij nu aan een paar heerlijke dagen bezig, zonder regen en toch met wat zon. Vooral voor de pagadders zou dat heerlijk zijn hé?
OT: bedankt lieve Marlou, voor het pakje. Ik stuur je wel een mailtje daaromtrent...
Dikke knuffel, het gaat jullie goed!

Marjolijn said...

Fijne dag vandaag en op naar een fijn weekend..!!

Marjolijn said...

Fijne dagen met het koor meis, en lekker zingen hé..!!
Speciaal het zonnetje voor jullie besteld.
Fijne week.

Marjolijn said...

Welkom thuis meissie.
Fijne vrijdag en op naar een heerlijk weekend.
Geniet er volop van..!!

Fluitenkruid said...

Ik ben stiekem even aan het kijken of je al weer bijna terug komt :-)

klaproos said...

kom even een knuffelke brengen hier,
dat komt wel goed hé,
xxx

Marjolijn said...

Knuffel voor vandaag, en pas goed op jezelf.
Veel liefs.

Marjolijn said...

Fijne dag vandaag en op naar een heerlijk weekend.
Geniet er volop van.

Annet said...

Lees je ook de DailyKiss:)

PRAATHUIS said...

Dailykiss???

Tine de Jong said...

Mooie toepasselijke tekst die ik zag met zomaar ergens op te drukken want ik duik wel vaker een blog in en druk dan zomaar ergens op. En of dit nu toeval was dat ik dit onder ogen kreeg weet ik niet want had net mijn bericht wat ook voor jou is gezet op blog. Jij ging er ook tussenuit las ik maar dan op een leuke manier.