21/02/2014

10 minuten...

.
Kan ik in 10 minuten een logje in elkaar flansen?
Ja hoor, dat kan ik.
Kijk maar...

Fotootje:


Je krijgt van mij een lekker kopje koffie...
Zie je hoeveel dat scheelt? 
€ 1,40 voor een beetje beleefdheid!

Hier is je bakkie.
Meer zit er niet in voor vandaag... druk druk druk...


Ik heb nog 4 minuten over!
Maar goed... het is ook een logje van niks. 
Zo is dat stomme liedje "Eén kopje koffie..." natuurlijk ook ontstaan.

Nog twee minuten.
Even dit en dan ben ik weg...


Allemachtig... nog één minuut.
Zie je dat ik het kan: binnen 10 minuten een logje.
Even op Publiceren drukken en weg issie!


.

19 comments:

Marjolijn. said...

Ja, soms is er wat minder tijd, en dan moet het snel.
Maar het is je toch gelukt, precies op tijd klaar en toch weer een blogje.
Fijne vrijdag en op naar een mooi weekend.

Wim said...

Tijd is relatief.
Het centrale idee van relativiteitstheorie is dat de wetten van de mechanica, of de natuurkunde in het algemeen, niet afhankelijk mogen zijn van de snelheid die een waarnemer heeft ten opzichte van een lekkere kop koffie :-) :-) :-)

Lutje said...

met koffie kun je mij heel vlug verlijden, en da manier waarop je het zegt, vindt ik super gevonden.

Jelle Droeviger said...

Ontstaat lompheid door haast, door hebzucht, door respektloosheid.? ~ In élk geval wordt de maladresse duur betaald. ~ Ben benieuwd, Marlou, waar zich dat terras bevindt.

Jelle Droeviger.

mariimma said...
This comment has been removed by the author.
mariimma said...

(Nu zonder typfouten)

Het zijn de kleine dingen (blogjes) in het leven die ertoe doen!

Fijne drukke dag vandaag.

klaproos said...

whaaaa,
jawel he loutje een beetje beleefdheid doet wonderen,
druk druk druk, maar vrouwke, toch, vergeet niet te ademen hé,

dikke knuffel voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend,

xxx

gerdaYD said...

Fantastisch, wat een wijze levensles mijn lieve Marlou, vriendelijkheid en beleefdheid levert dus inderdaad wat op, het scheelt bovendien in je portemonnee *wink, big smile*.
Jij bent een crack als je dit knap log in 10 minuten voor elkaar kreeg en dat deed je precies, ik geloof je op je woord!
Er nu nog een mooie dag van maken hé en straks een even mooi weekend die niét op enkele minuten voorbij zal zijn, in je perceptie dan...

John said...

Mogguh snelle Jelle, uhm Marlou,

Ja ik kan dat ook wel, maar het scheelt of ik er een foto bij zoek of niet, en of ik deze even bewerk of niet.
Maar ik kan in 10 minuten enorm veel typen als ik wil. Misschien probeer ik dat eens binnenkort :)
Ik drink wel wat meer koffie.

fijne dag vandaag he!

Petr@ said...

Zoef, zoef, dat is snel!
Mijn ervaring is dat in Frankrijk de mensen altijd zeer beleefd zijn.
Daar kunnen de Nederlanders nog wat van leren!

Fijn weekend!
Liefs Petr@

Kay ♥ said...

Dat heb je dan binnen de zoveel minuten mooi opgelost. Het zegt genoeg ;-)
Zo kan ik ook in een paar tellen
een hele hoop vertellen.
Tot ziens ♥

די מריו said...

Zo de wind van het haasten raast nog langs me heen. Dat kopje koffie drinken duurt langer hoor. Maar een reactie plaatsen duurt dan weer geen tien minuten.

Love As always
Di mario

Sjoerd said...

Een kop koffie zetten en opdrinken duurt langer...

fotohanvogel.blogspot.com said...

Dat kan je mooi snel Marlou en het is nog leuk en mooi ook, om te lezen en te bekijken!

willy said...

als je kunt vliegen, moet dit zeker lukken


groeten

Mirjam Kakelbont said...

Goh, en ik altijd maar twijfelen, weifelen, nog iets veranderen, nee ik schrap toch die hele zin, of laat ik er toch maar liever een nachtje over slapen... En jij doet het in tien minuten. Chapeau!
Een goede bak koffie is anders góud waard :D
Fijn weekend en liefs,
Kakelino (dat zegt Dien altijd ;-0 )

Lutje said...

ik zit hier nu met een tasje koffie, zelf opgegoten te genieten van je tekst :o) ik vindt hem nog steeds goed gevonden, Vroeger was er bij ons een frituur in de buurt en daar stond; als het goed is zeg het voort, is het slecht is zeg het ons

gerdaYD said...

Jij bent nu aan een leuk weekend in Amsterdam begonnen, samen met je lieve Henry al even lieve Marlou, heerlijk! Geniet er van...
OT: en om op je vraag te antwoorden: jij bent altijd welkom, dat weet je wel hé!

Annette said...

Het is een logje van leuk...
FB verklapt al veel met de plaatjes...hij is leuk....

Leuk&liefs van Annette

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.MarlouLeuk.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙