21/01/2019

Een prijs!

.
Er kwam een bericht via de mail, dat er vrijdag tussen 10 en 12 's morgens een pakje gebracht zou worden.
Ik heb me suf zitten piekeren, want ik kon me helemaal niet herinneren dat ik wat dan ook had besteld!

Wat blijkt?
Heb ik me daar toch een prijs gewonnen door het oplossen van een puzzel...
Ik heb ook altijd geluk!


Ik was helemaal vergeten dat ik die oplossing had ingestuurd.
De prijs is een poeder waar je hele witte tanden van krijgt.


Nooit van gehoord. Het is nota bene pikzwart poeder! "Activated Charcoal"
Maar okee, ik ga het gebruiken, dus wie weet: als jullie binnenkort iemand voorbij zien flitsen met hele witte tanden, dan weet je dat ik het ben...


Flitsend!


13 comments:

Lutje said...

eigenlijk moest je een foto van voor en na je tandenbehandeling posten, bewijzen zijn het beste ;-) hahaha
succes met je prijs
Een @->- voor jou.

Bertiebo said...

Het is altijd leuk om iets te winnen. Ik blog er morgen over. Ik dacht ook aan een voor-en- nafoto, haha

Marjolijn. said...

Bofferd, geniet er van...!

... said...

Marlou gaat op weg naar Hollywood.
The Movie..

Sjoerd said...

Nu moet je natuurlijk voor de rest lachend door het leven gaan.

miekequilt said...

Gefeliciteerd. Altijd leuk om iets te winnen.

Petr@ said...

Haha ben benieuwd! Marlou met een Gerard Joling smile ;-)
Succes!

די מריו said...

Of met pikzwarte tanden, heb je daar al over nagedacht?

Love As Always
Di Mario

Karel said...

ha die Marlou
suc6 met de prijs :)

nou echt dicht bij woon ik niet van het strand en de duinen hoor
als ik een rechte lijn van hier trek is Zandvoort het dichtste bij :) met een KM of 60 fietsen
Parnassia is bij het kopje van Bloemendaal , toch?
en ja met het weer als gister is het natuurlijk druk daar
fijne middag groet

John said...

Oh gefeliciteerd :D
wel een voor en na foto hè. Dan kunnen wij zien of het goedje werkt., :)

Liesbethblogt said...

Eerst lezen wat er in dat spul zit, zo goed is dat bleken niet. Wel een leuke verrassing!

mirjam kakelbont said...

Gefeliciteerd! "Niets is toeval," zei Boeddha altijd (-: Alhoewel: ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij nog harder gaat stralen tijdens het glimlachen dan je nu al doet! Maar wel leuk dat je iets gewonnen hebt. Het geeft je toch een feestelijk gevoel.
Dikke kus

Marijke Oomen said...

vertrouw je die zwarte poeder wel en wat is het eigenlijk voor spul?