05/06/2020

Hoesjes Outlet

.
Nee... ik verdien niets met mijn blog.
Het wordt wel eens door deze of gene gevraagd.
Ik verdien er niets aan en ik wíl er zelfs niet eens iets aan verdienen.
Dus denk niet, dat ik iets krijg voor mijn "reclame" voor de Hoesjes Outlet.

Ik moest een nieuw hoesje voor mijn i-Phone.
Het oude was tot op de draad versleten, kun je nagaan hoe mijn i-Phone er uitgezien zou hebben!

Dus ik ben wat gaan googelen en kwam bij de Hoesjes Outlet terecht.
Ik bestelde een leuk hoesje voor 13,95 zonder verzendkosten. Niet duur dus.

Twee dagen later lag het hoesje in de bus.
Hoeiboei! Het was te groot.
Ik had twee cijfertjes over het hoofd gezien. In plaats van SE stond er SE20

De Hoesjes Outlet gemaild en ik kreeg een keurig mailtje terug.
"Hier is de link waaronder uw passende hoesje kunt vinden en stuur het andere maar terug."
Dat heb ik meteen gedaan en omdat het eerste te grote hoesje uitverkocht was ben ik verder gaan snuffelen.
Kijk toch eens wat ik gescoord heb:


ALWAYS BE 
YOURSELF 
UNLESS YOU 
CAN BE A 
UNICORN 
THEN ALWAYS BE A
UNICORN

Word ik heel vrolijk van.

Klik voor de site voor alle soorten hoesjes op: Hoesjes Outlet 

28 comments:

Marjolijn. said...

Een mooie jas voor de telefoon...!

Bertiebo said...

Ja die is echt om vrolijk van te worden. En wat fijn , die service

Jacqueline en Ferry said...

Prachtig hoes heb je daar. Gelukkig is goed gegaan dat je andere kreeg. Goede service had je dan. Je zult veel plezier hebben met je nieuwe hoesje. Alvast fijn weekend gewenst. Groetjes J&F.🌼

sjannesblog.com said...

Dank voor de goede tip. Altijd fijn om te weten, dat de service goed is bij de leuke spullen die ze leveren.

Lutje said...

ik heb in maart pas een nieuwe gekocht, dus ik kan daar voorlopig niks mee
maar de tip zou anders wel goed zijn
en je hoesje vindt ik heel leuk
-€en @->- voor jou.

די מריו said...

Wie wil er nou unicorn zijn... Een goed hoesje is wel een pre voor een langer gebruik van je telefoon.

Love As Always
Di Mario

Karel said...

mogge Marlou
een goede service van dat zaakje
en een mooi hoesje voor je mobiel
kan je wel weer ff mee toe :)
geniet de dag
groetjes , Karel

Hilly Nicolay said...

Ik heb er nog geen een nodig Marlou.
Maar het is wel een leuke, daar kun je weer even mee vooruit.

Fijne vrijdag en groetjes,
Hilly

klaproos said...

always be a unicorn :-)
dat is een goeie loutje,

ja maakt vrolijk, die houden we erin :-)

heb het fijn vandaag
xxx

John said...

Ik heb altijd een cover voor mijn telefoon, dus een vrij scherm. Ooit eens een hoesje geprobeerd maar dat vond ik 10 keer niets. Die van jou is wel heel mooi.

Jannet said...

Een heerlijke tekst en wat een fijne service van deze winkel!

Jelle Droeviger said...

Mooie tekst op je nieuwe telefoon-hoesje, Marlou.!
Daarmee kun je jezelf mooi staande houden in deze woelige tijd.
Zelf kan ik zo een hoesje niet gebruiken.
Ik heb nog zo een ouderwetse telefoon, een zwarte, van bakeliet, met een losse hoorn.
Daar past het niet goed omheen. Bovendien behoef ik die telefoon niet extra te beschermen. Ik ga er niet mee naar buiten, omdat het snoer al gauw te kort is om er ver weg mee te gaan.
.
Jelle Droeviger.

nicole orriens said...

Zo'n hoesje komt nog nauw kijken inderdaad! Ik heb ook wel eens de verkeerde maat besteld. Je hebt een leuke uitgezocht!

Sjoerd said...

Een beetje meer moeite, maar dan heb je ook wat...

Ellen said...

Er was dus een leukere voor jou. Toeval bestaat niet

Edward McDunn said...

Toch netjes dat dat je het hoesje terug mocht sturen Marlou.
Nu ben je helemaal happy met deze leuke hè?

Karel said...

ha die Marlou
ja lekker hé die regen , jij voelde het al tijdens je ommetje :)

fijne vrijdag
Karel

Nietzomaarzooo said...

Past bij je. Je houdt van letters en interessante teksten.

Jan K. alias Afanja said...

Heerlijk eigenzinnig en creatief. Je had geen betere keuze kunnen maken, volgens mij is die tekst je op het lijf geschreven.
Maak er een mooi weekend van, Marlou.

Rebbeltje ★ said...

Zo dat is een positief verhaal en een leuke tekst
En nee ik verdien ook niks met mijn blog en wil dat ook niet met al die reklames erop
Zou ik een heel andere inhoud moeten plaatsen en dat wil ik dus niet.
Groetjes en fijn weekend

Marthy said...

Je mag bedrijven die goede service geven best in het zonnetje zetten, doe ik ook weleens. Ik ben gek op service!!

Ferrara said...

Goeie service mag wel aandacht krijgen, toch?

miekequilt said...

Leuk hoesje. En die tekst is enig.

Hans said...

Verstandig, ik wil er ook niet mee verdienen maakt je afhankelijk.
Maar soms ben je zo tevreden of blij dat je graag een beetje reclame maakt.
Het is toch goed gekomen. Hans

mirjam kakelbont said...

Had jij effe mazzel dat net die ene was uitverkocht (-: De tekst vind ik geweldig!
Al zou je er wel iets mee verdienen...dat mag je toch helemaal zelf weten? Maar ik snap wel hoe je het bedoelt...
Dikke liefs ♥

MelodyK said...

gaaf hè hoesjes zoeken... .en dan vinden... ik doe dat altijd op ebay... moest vorige week een nieuwe omdatik een nieuwe foon kreeg... .

Tine de Jong said...

Zo zie je maar, soms komt er iets onverwachts op je pad en deze is echt leuk.

vilterietje said...

Een uitspraak om te noteren in mijn bijzondere uitspraken boekje...bij deze bedankt Marloutje