14/10/2020

Even pauze

Lekker even niks. Althans: op het blog. Want niks doen is niks voor mij. Ik doe van alles en nog wat en het liefste lekker buiten. Wandelen en fietsen. Fietsen en wandelen. Heerlijk!

Ik houd dus blog-pauze. En ... ik kom terug, als ik weer nieuwe ideeën heb. 

En in de tussentijd: blijf gezond. 

Houd afstand en schroom niet om gewoon je mondkapje te dragen! Bij de Zeeman hebben ze nu hele leuke... met tijgerprint of stippeltjes. De fijnste vind ik de gewone elastische zwarte. Staat mooi en zit altijd lekker. En... wasbaar!

De wegwerpmaskers gebruik ik niet meer. Ik zie er teveel op straat en in de bosjes. Overal liggen die krengen.


Blijf gezond! Dat is nog het allerbelangrijkste...

24 comments:

Anonymous said...

Groot gelijk. Geniet ervan en blijf ook gezond. Tot de volgende keer.

Marjolijn. said...

Fijne tijd en stay safe...!!

Karel said...

mogge Marlou
ik gebruik wegwerp kapjes , en werp deze in de vuilnisbak
dus het kan wel 😁
blijf gezond en geniet de pauze
groetjes

Lutje said...

geniet er van !
ik blijf je toch volgen en zie wel als er iets verschijnt
-Een @->- voor jou.

John said...

Oh, je benter alweer van tussen :D veel plezier, Marlou. Lekker buiten zijnis het lekkerste.

Nietzomaarzooo said...

Mis je blogjes nu al! Heb veel plezier en kies een monter mondkapje.

Firma Fluitekruid said...

Geniet van je blogpauze! Wij willen ook veel gaan wandelen en fietsen. Goed voor je weerstand, ontspanning, en de aerosolen maken buiten minder kans. Absoluut het beste wat je kunt doen.
En bedankt voor de mondkapjestip. Ik heb er nu 3, maar ik ga mijn assortiment uitbreiden, zodat ik ze sneller in de was kan gooien.
Ik vind die wegwerpdingen ook waardeloos.

klaproos said...

afschuwelijk wat ze aanrichten hé die wegwerpkrengen....

loutje :-)



de tijd van genieten is aangebroken hé, ik ben al druk bezig :-)
Geniet er van...
xxx

sjannesblog.com said...

Jij ook lekker genieten en gezond blijven. Tot blogs!

די מריו said...

Even pauze en kijk goed om je heen om nieuwe ideeën op te doen. Blijf gezond.

Love As always
Di mario

Edward McDunn said...

Even pauze kan geen kwaad hoor, pas goed op jezelf Marlou.

pourquoi pas ??? said...

en zwart kleed af. Lieve schat ga lekker genieten en pas goed op jezelf.

nicole orriens said...

Fijne pauze gewenst Marlou. En wat erg dat je overal op straat mondmaskers ziet rondslingeren zeg... Dat vind ik best schokkend.

Sjaantje said...

See you later :-).

Sjoerd said...

Better save then sorry... en blijven genieten van wat er op je pad komt...

Rebbeltje ★ said...

Ha volgens mij ga je genieten in het brabantse
Doe ik ook
Groetjes en fijne blogpauze

mirjam kakelbont said...

Je neemt een paar snipperweken op. Die kan ik je van harte aanbevelen (-:
Ik heb van Dien (gemaakt van haar oude pyjama) een mondkapje gekregen. Een blauwe met kleine margrietjes. Een plaatje, om te zoenen! Daar wil ik wat graag mee gezien worden.
Blijf gezond en geniet van het wandelen en fietsen.
Dag lieverd, het ga je heel goed ♥

Marthy said...

Even een pauze, geniet er van. Gezond weer terug hè.

Ferrara said...

Goede tijd gewenst en tot blogs.

Jan K. alias Afanja said...

Ik heb ook al een tijdje zo'n zwart masker bevalt prima.
Groot gelijk dat je weer even een (korte) blogpauze neemt. Eigenlijk zou ik dat ook wel willen doen, want ik heb ook niet veel inspiratie de laatste tijd. Om toch bezig te blijven, heb ik besloten om tegen het weekend maar weer een virtuele vakantie te organiseren, ditmaal naar de Franse krijtrotsen.
Ik wens je een fijne pauze. Geniet ervan en kom met mooie verhalen en ideeën terug.

miekequilt said...

Lekker even pauze. Geniet er maar van. Ik maak zelf kapjes. Leuke uitdaging en met een goed patroon lukt het.
Tot gauw. XM

Catherine Boone said...

Een blogpauze is helemaal niets mis mee. Geniet maar met de nieuwe creativiteit en inspiratie.

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou...mis ons nu nog niet hihi
Groetjes en fijne week

Hans said...

Geniet van je Blog pauze, zo te lezen verveel je  je niet.
Zeker, gezondheid is een groot goed. Hans