21/01/2022

Wij bezetten de Schuur!

Doe je mee?

De Schuur in Haarlem is een centrum voor cultuur en al een hele tijd gesloten voor publiek. 

Ik baal er van, omdat juist hier zo ontzettend goed rekening is gehouden met afstand... Het was gewoonweg PERFEKT!

En daarom gaan we de Schuur bezetten.

Hoe gaat dat in z'n werk?

Maak een foto van jezelf met op een A-viertje een leus. Je kunt eventueel hier uit kiezen:

IK MIS DE SCHUUR! #opencultuur

IK WIL CULTUUR HAMSTEREN! #opencultuur

IN NAAM VAN ORANJE, DOE OPEN DEZE POORT! #opencultuur

GEEF HET VOLK BROOD EN (TONEEL)SPELEN! #opencultuur

FILM HOORT OP HET GROTE DOEK! #opencultuur

IK MIS THEATER #opencultuur

IK MIS FILM #opencultuur


Dit is mijn foto:


En hier zijn nog wat voorbeelden:


Stuur je foto met protest-leus op A-4 formaat.
Iedere foto krijgt zijn eigen stoel in een van de zalen, foyer of café. Zo vullen alle stoelen in de Schuur zich deze week al met "publiek", zoals het hoort.
Nu nog op papier, maar straks hopelijk ook weer in het echt.

Mail je foto naar
publiciteit@toneelschuur.nl

Zij printen de foto voor je uit!

Doe je mee?
Jaaa... je doet mee!
Wij bezetten de Schuur!

De Filmzaal zal er zo uit gaan zien (ik zit op de tweede rij helemaal links!)



En de Toneelzaal ziet er nu al zo uit: 


15 comments:

Lutje said...

ik hoop dat het je lukt
toi toi
.Een @->- voor jou.

Karel said...

mogge Marlou
dat gaat jullie met z'n allen vast en zeker lukken , om die schuur vol te krijgen
geniet de dag

די מריו said...

Wel een mooi idee.. Ik hoop dat volgende week alles weer open mag.

Love as always
dimario

sjannesblog.com said...

Goede actie!

John said...

Er komen versoepelingen aan. Hopelijk kan er straks weer een berg. Succes!

Jelle Droeviger said...

Ja, goed idee, van die door fotoos met protest-teksten bezette theater-stoelen.
Ik heb zojuist ook een foto van mezelf, met daarop de tekst "de schuur open" naar dat mail-adres gezonden.
We zullen ze léren.!
.
Jelle Droeviger.

nicole orriens said...

Wat een goede actie Marlou. Het wordt ook echt wel tijd dat de culturele sector ook weer open mag.

Sjoerd said...

Ik zal straks eens even kijken, moeten ze wel een mooie film op zetten als we daar met z'n allen zitten...

Edward McDunn said...

Goede actie hoor, het wordt hoog tijd dat het weer open gaat.

Rebbeltje ★ said...

Hopelijk mogen we weer :)
Leuk hoedje :)
Fijn weekend

Jan K. alias Afanja said...

We gaan het zien of er weer ruimte komt voor horeca en cultuur. In elk geval veel succes met jullie actie.

Marthy said...

Leuke actie, succes er mee.

Hans said...

Het coronabeleid is inderdaad soms zo tegenstrijdig.
Begrijp de actie maar al te goed, men zegt dat dinsdag er weer nieuws is. Hans

Ot. Heb een verzoekje voor je gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Yova said...

We moeten toch afwachten wat er gezegd worden. Horeca en cultuur gaat gaat open. Wat heb jij leuke actie gedaan. Dan kunnen jullie misschien genieten met uitjes. Film twijfel nog eraan of het gaat open. Leuke foto's heb je van gemaakt. Alvast fijne week.

miekequilt said...

Het lijkt erop dat de cultuur en horeca binnenkort open mogen. Ik hoop echt dat we er weer op uit kunnen.