11/05/2022

Morgen ben ik jarig!

Morgen, 12 mei word ik 76 jaar! Potverdikkeme wat klinkt dat oud. 
Ben ik nu hoogbejaard?
Daar kan ik me niks bij voorstellen. Ik voel me nog steeds 33...

Kijk... hier lig ik in het huisje-op-de-berg op de grond in de keuken mijn yoga-oefening te doen. Dat doet een hoogbejaarde toch niet? 


Ik ga mijn verjaardag niet echt vieren, maar ik zou het wel leuk vinden als je even langs komt, zo rond een uur of 10:30 voor een bakkie koffie en een stuk taart. Lijkt me reuze gezellig.

's Middags ga ik per trein naar Mokum om de volgende dag, vrijdag, met de trein naar Berlein te gaan. Of is het met de trijn naar Berlijn? Nou ja... gewoon met de trein naar Berlijn dus.
Daar ga ik mijn verjaardag uitgebreid met mijn verloofde vieren.

Laat je even weten of je morgen, 12 mei, op de koffie komt?
Dan haal ik wat lekkers in huis... en wie weet kunnen we lekker in de tuin zitten. 




28 comments:

Karel said...

mogge Marlou
ik zou niet weten waar de leeftijd van hoogbejaard begint , als ik jou zou zie liggen op de grond , zou ik zeggen niet bij 76 :)
geniet de dag

Lutje said...

je bent zo oud als je je voelt, en jij bent echt goed bezig :o)
Spijtig dat het ver is, wie weet kwam ik anders eens langs.....
Een @->- voor jou.

klaproos said...

:-) 76... eerlijk waar het is je niet aan te zien loutje,
en de week daarop reis je met de trein naar mein.... of met de trijn naar mijn,
:-) ook goed, dus morgen in gedachten drink ik een bakkie... met jou op het bankje voor je huis :-)

geniet van een heerlijk zalige dag laat je maar verwennen door je lieve schat
xxx

John said...

Het is voor elke leeftijd belangrijk om oefeningen te doen. Het is helaas een beetje ver weg, maar kan morgen ook niet.

Sjoerd said...

Goh, is er alweer een jaar voorbei... de teid vliegt.

miekequilt said...

Je bent zo oud als je je voelt. En gelukkig voel jij je nog jong. Ik kan morgen niet komen maar zal zorgen dat we wat lekkers bij de koffie hebben. En dan proosten we op jou.
Veel plezier in Berlijn!!

Haba said...

Hartelijk gefeliciteerd, leeftijd in jaren zegt niet zoveel, zolang je geest maar jong blijft.

Yova said...

Morgen ben je echt jarig. Dan kom ik feliciteren. De tijd vliegt Marlou. Door de oefeningen is zeker goed voor de gezondheid. Leuk ook om weg te gaan. Echt van genieten Marlou ook doe je niet verjaardag vieren. Beetje feest is toch wel.....Veel plezier in Berlijn.Fijne dag.

Tine de Jong said...

Je woont net wat te ver weg maar wens je hierbij wel een fijne verjaardag toe en een gezellige dag verder met je verloofde. En lekker blijven doen waar je zin in heeft hoor. En yoga altijd wel goed hoor. Lieve groetjes, Tine

Aja said...

Ja, ik kom eventjes koffie drinken! En je feliciteren natuurlijk. Tot morgen!

Suske. said...

Ik wens je alvast een van harte proficiat met je verjaardag.
Geniet maar met volle teugen.

... said...

Bepáald geen Hoogbejaarden- of Oma-outfit waarin je op je stoep-bankje zit.
Een sportieve alerte uitstraling zie ik.
Hou dat vast..
Wát is 76 nou helemaal.? Je komt nét kyken.
.
Jelle Droeviger.

Jan K. alias Afanja said...

Als je wat dichterbij zou wonen, zou ik met alle plezier een bakje koffie en een stukje taart komen halen, Marlou. Maar met de huidige brandstofprijzen wordt het dure koffie en taart. Ik wens je wel een hele mooie dag!

sjannesblog.com said...

Helaas is het morgen mijn oppasdag, want anders................ Daarom alvast gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je verblijf in Berlijn!!

Edward McDunn said...

Tonge,tjonge, 76 jaar, en dan nog zó actief...geweldig toch?
Ik zou best langs willen komen, maar op de fiets is het een beetje ver.
Alvast een fijne en gezellige dag gewenst, en natuurlijk gefeliciteerd!

די מריו said...

Ik ga dat niet redden, maar wens je wel een mooi levensjaar, dat je 120 mag worden. Verder natuurlijk heel veel plezier in Berlijn.

יום הולדת שמח

Love As Always
Dimario

Anonymous said...

Het is ietsje te ver, maar ik wens je alvast een hele fijne en gezellige verjaardag toe met Henri. Geniet van de dagen in Berlijn/Berlein.
Je bent nog steeds jong in je hart, geest en lichaam. Alhoewel had ik eigenlijk verwacht dat je je jonger zou voelen. Iets van ergens in de twintig. 😉 Zo liggen kan ik wel, maar opstaan is wat anders.
O, ik heb weer een nieuwsgierig vraagje. Waarom dat blauwe ding over je handen/buik? Omdat je kouden handen hebt?

anoniem said...

Beste Marlou,

We kennen elkaar niet maar dat hoeft geen belet te zijn om je een superfijne verjaardag te wensen, ideetje van klaproos :):)
Je ziet er een superleuke dame uit, van harte proficiat!!

lieve groet en veel geniet,

Samantha

Ferrara said...

Van Harte Gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van en vooral veel plezier in Berlijn, leuke stad!

Rebbeltje ★ said...

Jij oud ? Den duvel is oud.
Dan word je morgen qua leeftijd dezelfde als mijn man en die kan nog jaren mee haha
Fijne dag morgen en veel plezier in Berlijn
Feliciteren doen we op een andere plek en dan morgen
Groetjes

Bas. said...

Geniet ervan blijf gewoon zo doorgsaan

Olivia said...

Dag Louke - petouke,

ook ik ken je niet maar je lijkt me een vrolijke, olijke "jongedame" van bijna 76 jaartjes jong. Wat betekent dat getalletje nu? Niets, helemaal niets als ik zie welke capriolen je nog allemaal uithaalt:-) Daar geef ik je dus helemaal gelijk in!

Morgen hebben wij hier ook iets te vieren... tada... mijn ouders zijn dan 60 jaar getrouwd.
En dit kunnen we natuurlijk ook niet onopgemerkt laten voorbijgaan.
Ik zal morgen dus zeker en vast nog eens aan jou denken terwijl we aan het toasten zijn.
En dan hef ik het glas ook op jou. Dat je er nog vele gelukkige en gezonde jaren mag aan toevoegen!
Geniet morgen met volle teugen van al het leuks en liefs dat je te beurt valt!!!

Van harte,
Olivia ♥

Nietzomaarzooo said...

Lekker bankje. Om die oliebollen op te eten daar vandaag.

Mormorsweb.blogspot.com said...

Een jonge bejaarde dus ☺️. Alvast hartelijk gefeliciteerd en een fijne trip naar Berlijn. Ich hab so heimwee nach den Kurfürstendam..Ken je haar nog.. Hildegard Knef.🍷 Voor jou.Skål!

Hans said...

Inderdaad morgen ben jee jarig, alvast van harte gefeliciteerd.
Nog vele gezonde jaren met Henry gewenst. Hans

Marthy said...

Ik had graag gekomen maar het is me te ver vanuit de Ardèche. Geeft niet, toch alvast mijn hartelijke felicitaties en heel veel plezier in Berlijn. Ik ben 73 en doe iedere morgen oefeningen, al jaren lang.

Terrebel said...

Van harte, Marlou! Hoop morgen eind van de middag/begin van de avond, na elders werken, terug te zijn in Amsterdam. Bakkie doen?

Bertiebo said...

Gefeliciteerd Marlou en veel plezier in Berlijn!