Even een snel berichtje, want ik ga zo naar het Kennemer Gasthuis naar mijn "grote vriend" de kaakchirurg.
Ja... hij heeft me gevraagd of ik zijn dure wintersportvakantie wil sponsoren.
Ik heb toen meteen een fijn ontstekinkje geregeld in mijn bovenkaak.
En straks gaat hij dat er uit snijden.
Zo help je elkaar een beetje.
Hoe kom ik daar?
Lopend! Lekker door de sneeuw baggeren...
En terug met de bus.
Wish me luck!
BIJPRAATJE:
Een half uur, nadat ik "besteld" ben loop ik alweer naar buiten.
Het vervelendst zijn de verdovingsprikken, maar omdat die mij later van grote dienst zijn neem ik ze maar voor lief.
Tijdens de behandeling visualiseer ik de prachtige sneeuwbeelden van de wandeling van vanmorgen. Ze staan nog op mijn netvlies, dus dat komt goed uit.
Als de chirurg zegt, dat hij gaat hechten merk ik toch, dat ik niet geheel en al ontspannen in zijn stoel heb gezeten.
Enfin, het is achter de rug.
Ik zit met een ijszakje op de wang om te voorkomen, dat die dik gaat worden (zoals de vorige keer...) en ik duik met mijn boek (Haar naam was Sarah) op de bank onder een warme plaid.
Hier is een foto van tijdens de wandeling van vanmorgen:
Ik houd even pauze, maar draag jullie allemaal een warm hart toe!
~