21/06/2010

Mooi afgevallen...

Van vrienden kreeg ik vorige week zaterdag een bos prachtige donkerrode pioenrozen.















Toen ze begonnen uit te vallen vond ik dat eigenlijk heel erg mooi.



















Ik zette ze op een opvallende plek en maakte elke dag een foto van het mooie gebeuren.

















Elke dag lagen er meer blaadjes op de grond.




















Kijk eens hoeveel er vanmorgen lagen. Vind je het niet prachtig?














Morgen nog één foto en dan mogen ze weg. Honderden blaadjes...


/.

11 comments:

klaproos said...

of hoe verval ook heel erg mooi kan zijn marlou,
inderdaad.

Liesbeth said...

Het is prachtig, goed idee van je!

wim said...

Ik geloof dat in "het vergaan" de waarheid geopenbaard wordt,
als we tot het einde toe "floreren" en er ons niet bewust van zijn dan is er geen aftakeling ;-)))

Lutje said...

Ik zou direct het eerste bladje al opruimen, maar als ik het resultaat zo zie, vindt ik het prachtig

Marjolijn said...

Mooi... zo heb je dubbel plezier van een mooie bos bloemen..!!

Jelle Droeviger said...

Rozen verwelken,
schepen vergaan,

etc...

Jelle Droeviger.

Anne said...

wat een prachtig voorbeeld van loslaten,hè:))

gerdaYD said...

Een bloemblaadjeskrans, zo mooi... Ik begrijp het lieve Marlou, dat je node van zo iets afscheid neemt. Wat een goed idee om er een reportage van te maken, dat wordt een fijne herinnering voor later!
En de dag die komen gaat zal dat ook voor jou moeten zijn, dat wens ik je toe, uit heel mijn hart!

Fluitenkruid said...

Ik denk dat Amelie de blaadjes door de hele kamer heen zou spelen maar mooi is het zeker :-)

Han said...

Voor jou gevonden op internet:

"Heerlijk ruikende rozenblaadjes voor in bad passen erg goed bij een romantische avond met kaarslicht, champagne en zwoele muziek op de achtergrond."

Het weer is er nu goed voor de rozenblaadjes heb je al nu nog even een bad vinden. ;)

wim said...

"Mooi afgevallen"
In Vlaanderen bedoelt men daarmee :
"Een paar kilootjes kwijt geraakt" ;-)))