05/01/2016

Een fietstochtje

.


Zondag hebben mijn lieve verloofde en ik een fietstochtje gemaakt: naar het strand!
Daar de fietsen geparkeerd en langs de vloedlijn gelopen naar Parnassia, waar een kop dampende koffie op ons wachtte en toen weer terug naar de fiets en naar huis.
Heerlijk! Ik ben er gek op en vooral om dat samen te doen!
Ik heb heel veel in m'n eentje gelopen, maar samen... ja! Een stuk gezelliger.

Maar goed...
Onderweg  komen ons een paar wielrenners tegemoet.
Nou denk je misschien: vrouwen praten veel... duh!! Helemaal niet: mannen praten veel.
En vooral als ze op de fiets zitten.
En heus geen oppervlakkige gesprekken, hoor!!


Ik hoor de één tegen de ander zeggen:

"... heel aardig en lief..."

En zoef! Voorbij zijn de mannen.
Ze treffen me wel: deze drie woorden.
Henry en ik zijn meteen gaan filosoferen wat het verhaal rond deze drie woorden zou kunnen zijn.

Wat denk jij?
Waar ging het over?

12 comments:

Marjolijn. said...

Heerlijk om zo samen even lekker uit te waaien...!
Vast over de vrouwen of vriendinnen.
Misschien wel een nieuwe vriendin, wie zal het zeggen... :-)
Mooie dag meis.

Lutje said...

heerlijk aan het water, dat was een leuk fietstochtje
waar die mannen het over hadden,
ik denk over een nieuw lief
of
dat jullie zo mooi langs de kant gingen?

די מריו said...

Nieuw vriendinnetje.... dat is wel mooi dat hij zo over haar praat. Nou maar hopen dat het zo blijft natuurlijk.

Love As Always
Di Mario

gerdaYD said...

Ha, daar heb je gelijk in, fietsende mannen hebben precies heel veel te vertellen en liefst nog met luide stem hihi.
Edoch deze woorden zetten inderdaad je verbeelding aan het werk maar waarover het echt ging zullen we nooit te weten komen hé.

Jelle Droeviger said...

Het verhaal zou kunnen zijn:
Toen ik haar nog maar nét kende was ze
"heel aardig en lief"
maar toen ik haar vertelde dat ik mijn zondagse fietstochtje met de maten nooit zou willen missen, bekoelde onze relatie...

Jelle Droeviger.

klaproos said...

whahahaha heeeeeeeeeeeeerlijk :-) dat is nátuurlijk een prille liefde die is ontstaan loutje, met oud en nieuw,
en ik kan het weten hé, want dan praat je zo :-)


dat gaat vást de romance van het jaar worden,

reken maar van Dieneke, want Jetje zijn we zo zat
:-)
heb het goed heb het fijn,
xxx

willy said...

stof tot nadenken..

ik hoop voor hem dat dit zo blijft

Sjoerd said...

Volgens mij heeft hij net een nieuwe hond...

christiene said...

Ja Kom daar nou maar eens achter Marlou.
drie woorden ze klinken goed
en mannen kletsen kunnen ze goed!!
vrouwen een nieuw liefje....of......
echte mannen praat............
Liefs een groetje
Christiene.

Terrebel said...

Hadden wij elkaar toch bijna ontmoet, zeg! 26 December zat ik met mijn vriendin bij Parnassia warme choco te drinken voordat wij bij haar moeder gingen kaasfonduen als kerstetentje. En ja, spannend: waarover spraken zij?

Petr@ said...

Ja je weet ik ben ook gek op het strand, weer of geen weer.
Ik denk dat ze het over mij hadden haha, ze misten me die dag op het strand ;-)

Mirjam Kakelbont said...

Waarover spraken zij die mannen op de fiets :-)
Uit ervaring weet ik dat wielrennende mannen oeverloos kunnen ouwehoeren. Maar jij hoorde iets moois. Mannen...net mensen, haha.
Lieve groet en een pakkerd