19/01/2016

Helaas...

.
Vorige week heb ik geschreven, dat jullie van harte welkom zijn bij ons optreden morgen, woensdag 20 januari) voor de vluchtelingen in de St. Bavo in Haarlem.
Maar helaas...
Inmiddels heb ik begrepen, dat het een besloten gebeuren is.
Er komen zo'n 700 mensen: vrouwen, kinderen, mannen, vrijwilligers...

En helaas... er mag dus geen publiek bij. Sterker nog: er kán niet eens publiek bij!
Jammer hè! En je was nog wel van plan om te komen luisteren...


Groet uit Haarlem!

9 comments:

Marjolijn. said...

Fijn toch dat je zoveel toeschouwers krijgt..!
Jullie bezorgen in ieder geval zoveel mensen een fijne middag.
Dat is toch het belangrijkste...!

Lutje said...

tja, als er zoveel volk al ingeschreven heeft....
wat niet gaat , gaat niet

די מריו said...

Ik had zelfs al een treinticket en een hotelovernachting geregeld ;-)
Het belangrijkste is natuurlijk dat het voor die mensen een mooie dag wordt.

Love As Always
Di Mario

Jelle Droeviger said...

Maar, we kunnen solidair zijn.!
We kunnen - bijvoorbeeld - onszelf een maand lang vluchteling noemen, als we ons aan iemand voorstellen, en die ander een hand geven.
Je suis un réfugié / I am a refugee / Ich bin ein Flüchtling / Yo soy un refugiado / Enz...

Jelle Droeviger.

John said...

Ha Marlou,
Ik denk, en dan is het dus geen gegeven maar een gedachte, dat het goed is dat niet iedereen er bij kan. Helaas lopen er wat herrieschoppers rond in NL die het leuk vinden dit soort happenings te vergallen.
Veel plezier morgen.
doeg

klaproos said...

ohhhhhh de kerk zit vol,
loutje dat is toch geweldig,

ik ben blij voor jullie, en ik hoop dat de mensen het fijn vinden om liedjes in hun taal te horen, en weten hoeveel werk het jullie heeft gekost om ze te leren,

ik wens jullie véél plezier,
en dat concert dat komt nog wel :-)

heb het fijn vandaag

xxx

Sjoerd said...

Natuurlijk had ik willen komen...
Ik wens je in ieder geval een fijne avond daar.

Petr@ said...

Ergens wel begrijpelijk en de kerk zit sowieso vol, hoe mooi is dat!

Mirjam Kakelbont said...

In elk geval is de kerk tot de nok toe gevuld met toeschouwers ;-) Dat moet toch een heel prettig vooruitzicht voor jullie zijn. Uiteraard had ik ook willen komen. Ik had zelfs voor de kerk willen gaan liggen slapen zodat ik het beste plekje op de voorste rij zou krijgen...
Een heel fijne dag. Geniet met volle teugen!
Liefs en een knuffel