22/11/2016

Complimentjes

.
Iets om weg te geven, speciaal in deze maand, kan natuurlijk heel best een compliment zijn!
Dus toen Roosje mij een link stuurde voor het downloaden van complimenten was ik er als de kippen bij...
Ik heb de link naar het complimentproject gedownload en het resultaat uitgeprint.

Vandaag ga ik een droge lantaarnpaal zoeken en zo'n A-viertje er op plakken, zodat ieder die dat wilt een complimentje kan afscheuren...
Ik ga er nog eentje ontwerpen, die in het Nederlands is. Toch ook leuk, nietwaar?




En mijn complimentje speciaal voor jou, nu op dit moment is:

Je inspireert me, want je bent prachtig...

Alsjeblieft!






11 comments:

Marjolijn. said...

Dank je wel...!

Mooie dag vandaag en heb het goed.

Lutje said...

dank je
wie geeft of krijgt niet graag een complimentje :o)
Eén @->- voor jou

די מריו said...

Leuk.... dat zal vast wat warme gevoelens bij mensen brengen.

Love As always
Di Mario

John said...

Hey Marlou,
Wat een leuk idee. En dat ontwerpen in het Nederlands natuurlijk ook.
Ik zou al een paar plekken weten om er te hangen.
Doeg

Jelle Droeviger said...

Ik ben nú al in de wolken.
Nog maar negen dagen om uit te delen.
Opschieten dus.

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

Wat een leuk idee lieve Marlou. Je zou dit inderdaad best in het Nederlands ontwerpen om aan de lantaarnpalen te gaan kleven. En jouw complimentje mag er zijn vandaag, hopelijk inspireren we jou evenveel als jij dat ons doet!

Firma Fluitekruid said...

Dankjewel! Leuk idee, dit.

christiene said...

Ha Marlou,

Je zit vol mooie ideeën en je voert ze nog uit ook!!

bedankt voor het compliment wat ik mocht ontvangen.

wens je een mooi dag!

groetjes Christiene.

klaproos said...

lieve loutje,
wat prachtig gevonden, daar maak je mensen blij mee,
je maakt me elke dag blij... via weblog of wf, of fb :-)
heerlijk,
de wereld zou vol met mensen moeten zijn zoals jij,
"prachtige mensen"

xxx

Mirjam Kakelbont said...

Wat vind ik dát een leuk idee: een A4'tje met complimenten aan een lantaarnpaal hangen (-:
Bij iedereen die het leest zal het een brede lach tot gevolg hebben!
En jou, mijn lief, geef ik een roosje: @->-
Dikke kus van Kakelino.

Sjoerd said...

Dat vind ik super, dankjewel...