01/11/2016

November geefmaand

.
ⓝⓞⓥⓔⓜⓑⓔⓡ ⓖⓔⓔⓕⓜⓐⓐⓝⓓ

Vandaag is de eerste dag van november en ja hoor... een hele hoop mensen doen deze maand weer mee: zomaar iets geven zonder er iets voor terug te verwachten...
Ik doe graag ook weer mee.
Elke dag geef ik iets weg of doe ik iets voor een ander...
Ik heb gemerkt, dat als ik iets voor iemand anders doe, dat ik dat dan eigenlijk gewoon voor mezelf doe.
Degene die zich dus goed voelt ben ikzelf! Mazzeltje, toch?!


Vorige week begon het geven al... in dit geval het doorgeven...
Kijk eens wat ik kreeg en wat ik door kon geven?
Dat is toch om een brok in je keel van te krijgen?


Dank je wel, Dienie...
Ik heb het meteen aan iemand doorgegeven, die wel wat licht kan gebruiken...


8 comments:

Jelle Droeviger said...

Oké.
Ik doe mee.
Maar één ding wil ik zélf houden:
Dat bijzondere gevoel dat ik mezelf bezorg als ik iets weggeef...

Jelle Droeviger.

די מריו said...

He is het weer zover.. ik ga kijken of ik een beetje hier in de buurt mee kan doen.

Love As Always

Di Mario

klaproos said...

wat ben je toch een heerlijke lieverd,
Je geeft al zoveel....
misschien weet je het zelf nog niet... dus ik zal het je zeggen:-)

onze vriendschap, dat vind ik een prachtig kadootje, hoe we de dingen met elkaar bespreken, samen koken jij daar ik hier, je raad als ik het nodig heb, onze humor samen,

ik heb een prachtig kadootje loutje, en dat lichtbeestje, mag overal geluk gaan brengen en licht voor wie het nodig heeft
xxx

Sjoerd said...

Heerlijk toch om dingen te kunnen geven, maar ook iets van jou te mogen ontvangen is een hele eer. En ik ben er nog steeds heel blij mee.

Petr@ said...

Mooi Marlou! Ik kreeg ook een lichtje van Dien, lief he?
Ik doe 2x per week vrijwilligerswerk, niet alleen in november maar het hele jaar ;-)
Goed en fijn om te doen!

Liefs Petr@

Mirjam Kakelbont said...

Dank je, lieve LouLou voor je prachtige lichtje. Ik heb het ook weer doorgegeven. Laten we er met elkaar een lange slinger van maken en alle huizen mee versieren. Dat is veel kostbaarder dan kerstboomverlichting.
Je bent een mieter mensch ♥
Leef nog lang en word maar heel oud. Mensen zoals jij zijn broodnodig.
DIkke kus ♥

christiene said...

Marlou ,wat is er mooier mensen in het licht te zetten!!
een mooie gevoel te geven,en een dankbaar gevoel te mogen ontvangen.
Je bent een bijzonder mens met een warm hart...........
fijn dat je weer terug bent.
Liefs groetjes
Christiene.

gerdaYD said...

Schitterend, letterlijk én figuurlijk, om zo iets te krijgen én te geven. En weet je, een lichtje doorgeven, daar ben je één van de besten in, je weet hoe het moet! Virtueel kan ik je niet veel meer dan een knuffel geven, maar die is dan ook welgemeend!