13/12/2018

Kom je luisteren?

.
Aanstaande zaterdag, overmorgen dus, heeft Malle Babbe, pardon: 

Vrouwenkoor Malle Babbe 

haar jaarlijks kerstconcert!
Dit keer in de Groenmarktkerk in het centrum van Haarlem.
(Onze favoriete Nieuwe Kerk was helaas bezet...)

We zijn al vanaf september aan het repeteren en ik beloof je: het wordt een top-concert!
Dus... kom je luisteren?

Het begint om 15 uur.
Komende zaterdag, 15 december dus!






Meer weten? Klik dan op: Vrouwenkoor Malle Babbe
Hier kun je ook fragmentjes horen van andere liederen.
Eerst naar "Concerten" en dan naar "Geluidsfragmenten...

11 comments:

Marjolijn. said...

Een beetje ver weg Marlou.
Maar veel succes en vooral zang plezier.
Fijne dag.

Lutje said...

het is wat ver, maar ik hoop dat je een filmpje post?
veel succes met jullie optreden
Een @->- voor jou.

די מריו said...

als je favoriete kerk toch bezet was, dan hadden jullie toch ook hier in de buurt wat kunnen zingen. Veel plezier en ik hoop dat het een superdag gaat worden.

Love As Always
Di mario

John said...

Voor mij wel een klein beetje uit de buurt, maar ik wens jullie veel plezier en veel zanggenot.

Jelle Droeviger said...

jaaaaa, zingen in een koor.
Je voelt je licht worden.
Je werkt samen naar iets moois toe.
En anderen genieten van de harmonie van vrede en geluk.

Jelle Droeviger.

sjannesblog.com said...

Succes! Ik mag zondag met mijn koor aan de bak.

klaproos said...

fantastisch loutje
als ik dichterbij woonde mai qui ehhhh :-)

maar je weet 't....
ik hoop stilletjes dat Henry weer wat zal filmen :-)
dat doet íe zo super,

veel plezier alvast gewenst sterretjes
xxx

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Goh, wat jammer nou dat het te ver voor mij is, ik had jullie zo graag eens willen bekijken en beluisteren. Het is misschien een idee om er een clip van op te nemen dan dat dan op je blog te delen...

Sjoerd said...

Als ik in de buurt zou zijn, zou ik zeker komen luisteren. Ik wens jullie veel succes.

Hans said...

Denk dat het Vrouwenkoor Malle Babbe het beste in zich zelf naar boven halen.
Wens je veel luister plezier. Hans

leidseglibber said...

Heerlijk al die kerstconcerten en koren. Dit weekend korenweekend in Leiden en zondag ga ik naar een ( uit de hand gelopen ) famile concert van mensen die daar ooit als grap mee begonnen zijn en nu met ongeveer 70 mensen zijn :-)