12/12/2018

Krantenartikeltje PINK NOT PUSSY

.
Even een krantenartikeltje...


Je merkt wel, dat ik ape-trots ben op mijn dochter.
En op mijn kleinkinderen, want die hebben geposeerd voor de nieuwe exclusieve kledinglijn in het Gemeentemuseum.

Kijk... dit is Roosje met het stoere femmes-fatales-pink-not-pussy-pilotenpak:


En hier heb je Wijs (links) met een femmes-fatales-t-shirt


En tot slot Pier met shirt en broek van Femmes Fatales aan...


Leuk toch!En wat een leuke kleinkinderen heb ik, hè!
Alle kleding is te koop in de winkel van het Gemeentemuseum in Den Haag en  via https://www.pinknotpussy.com/
Natuurlijk heb ik een shirt gekocht. Ik zal een foto maken, als ik 'm aanheb...






13 comments:

Lutje said...

hey,
je mag gerust fier zijn op je familie, zeker als ze zich ergens voor inzetten.
En fotogeniek zijn ze ook
Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Natuurlijk mag je apetrots zijn op de grote en kleine kids...!!
fijne dag meis.

Anonymous said...

Wat wil je ok met zo'n moeder/ oma. Geweldige mensen.

John said...

Natuurlijk ben je trots. Ik ben ook trots op mijn kinderen.
Leuke foto's weer en wat een samenwerking.

klaproos said...

"supertrots" mag je op ze zijn, wauw loutje, doeme nog wat een gave spruiten heb je :-)

wijs ziet er gaaf uit, en Pier, wat een mooie kop,

"supertrots" naar dit blogje kijk, en denk :-)
die luitjes ken ik een beetje :-)

xxx

Bertiebo said...

Superleuk allemaal en zo goed bedacht. Natuurlijk ben je trots. Ik snap niet dat je nog niet gebarsten bent...

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Het is te geloven dat je apetrots op je Roosje en je kleinkinderen bent, je zou voor minder hé. Nu ja, de appel valt niet ver van de boom, jouw gevoel voor schoonheid zal zeker en vast in de genen zitten!
Leuk dat het zelfs de pers haalde, met recht en reden!

Di Mario said...

Natuurlijk ben je trots, supertrots, dan zou ik ook zijn. En waar het hart vol van is, loopt de log van over, zegt een bekend internetspreekwoord.

Love As Always
Di Mario

sjannesblog.com said...

Geweldig zo'n familie-project! Leuk om te zien. Geniet er maar goed van.

Anonymous said...

Roosje heeft prachtig werk geleverd. En ze ziet er ook nog eens super stoer en tegelijkertijd
heel vrouwelijk en mooi uit. Ook Wijs en Pier, pracht kinderen. Lekker creatief allemaal.
Maar dat zijn wij toch ook? en dat geven we onze kinderen mee.
Geen misplaatste trots dus. Apetrots: terecht! Aja

Sjoerd said...

Mooi werk van je dochter en kleinkinderen. Goed bezig zo.

Hans said...

Nou ik zou ook apen-trots zijn, heel leuk.
Ze doen het goed, verder in dit vak. Hans

ot, inderdaad de rotring-pen was een lastige pen.

l said...

Gaaf ze zijn mooi bezig mag je trots op zijn.Mooi project.