27/05/2019

Nieuwe computer

.
Mijn oude computer was echt " dood" en zelfs mijn verloofde, die toch een behoorlijk goeie student aan huis is, kon 'm niet meer aan de praat krijgen.
Hij is bezig om autopsie te plegen, want we willen wel weten waar het ding aan overleden is. 
Maar... gelukkig... ik heb weer een nieuwe computer!



Een prachtige ASUS... dank je wel, Henry!
Mijn oude oom Arie zei, als iets het goed deed, dat het dan liep als een naaimachientje. 
Nou... ik kan je zeggen: mijn nieuwe laptop loopt als een naaimachientje. Lekker snel en alle naadjes passen precies.
De foto's en dokumenten zijn gelukkig gespaard gebleven (ook dankzij mijn student aan huis...) 

Ik kan dus weer bloggen!
Iemand zei, dat je ook kunt bloggen met een i-Pad. Dat geloof ik best graag... maar mij lukt het niet.
Of in ieder geval niet helemaal...
Ik ben heel gelukkig en blij, dat alles het weer naar behoren doet en hoe! Lekker snel en pittig.




19 comments:

Bertiebo said...

Heel fijn.

Marjolijn. said...

Ha, dat is mooi, jij kunt weer vooruit...!!

Hans Huisman said...

Heel goed Marlou! Gefeliciteerd met je nieuwe spulletje. Ja, zonder een fatsoenlijke computer kunnen we anno 2019 echt niet meer. Groeten, Hans

Lutje said...

veel succes met je nieuwe laptop
Nu kan je er weer 10 jaar tegen :o)
Een @->- voor jou.

miekequilt said...

Wat fijn, een nieuwe computer. Kunnen wij weer van je verhalen genieten!

Karel said...

mogge Marlou
dus zo'n student aan huis is best wel handig :)
heb het ff goed bekeken , maar het is beslist geen naaimachine hoor hihi
maar het spreekwoord klopt wel :)
veel plezier met je nieuwe speeltje
geniet de dag

Sjoerd said...

Dat is een mooie laptop. Ik hoop dat je er nog jaren probleemloos op mag bloggen...

klaproos said...

heerlijk zo'n fris nieuw ding, even wennen misschien aan een ander systeem maar dan vlieg je door het www en heb je echt een helm nodig :-) mijn volgende pc, wordt ook een laptop en kan de hoek waarin ik zit weg :-)
zeker zo handig aan tafel zitten me dunkt :-)

geweldig loutje, je bent een bofferd met zo'n lieverd aan je zij, geniet er maar lekker van het is je van HARTE gegund
dikke knuffel, en voor vandaag weer een dag om heerlijk te genieten, en nee i pad bloggen het kan wel, maar is behelpen hoor :-)

xxx

Edward McDunn said...

Gefeliciteerd met je nieuwe "helse machine" Marlou, hij ziet er deftig uit hoor!

די מריו said...

Je kunt nu vast ook sneller typen...
Altijd fijn weer zo'n nieuw apparaat.

Love As Always
Di mario

Ferrara said...

Van Harte met je nieuwe aanwinst en vooral succes gewenst. Heerlijk toch zo'n helpdesk. Ik heb er ook eentje thuis.

Petr@ said...

Heerlijk dat alles het weer doet!
Ik kon ook niet bloggen op de Ipad, wel foto's plaatsen maar geen verhaaltje typen, heel vreemd. Op de telefoon lukte het wel.

Sjaantje said...

Wat kun je dan blij zijn met iets nieuws hè? Mooi, handig en weer zo lekker goed werkend.

Ik heb ook wel eens vanaf een tablet geblogt. Althans, dat geprobeerd te doen, via de app van Blogger. Het doel dat ik ermee had, iedereen vanuit het ziekenhuis op de hoogte houden en zo de stroom aan telefoontjes voor mij en gezin beperken, haalde ik er wel mee. Maar wat een ramp om mee te werken en een doorn in mijn oog als het ging om hoe het uiteindelijk online verscheen.

Maar goed. Je hebt het niet meer nodig :-).

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou
Heerlijk en snel zo een nieuwe...
Kan wel bloggen met de mobiel soms handig maar allemaal een beetje klein...
Dus moet regelmatig vergroten dan.
Veel plezier met je nieuwe toppie
Groetjes

Karel said...

ha die Marlou
ja het was gezellig gezelschap :)
en ik vond apenheil erg mooi
op Pampus was ik 22 mei
vond het schitterend
https://photos.app.goo.gl/4DQopmSiHBMcGYVN7
fijne middag groet

Jan K. alias Afanja said...

Weinig dingen zijn zo fijn als werken met een gloednieuwe computer. Ik wens je er weer heel veel blogplezier mee. Natuur mag je er ook allerlei andere dingen mee doen, maar van het bloggen krijgen wij het meest mee.
Bloggen op de iPad wil ook wel, maar dat vergt een andere manier van denken werken., Dat moet wennen, en die tijd gunnen we onszelf vaak niet ... ;-)

sjannesblog.com said...

Heerlijk als alles het weer probleemloos doet. Mij is het gelukt om op mijn I-pad te bloggen tijdens de vakantie. Ik vond het erg leuk, dat het gelukt is. Nu thuis moest ik weer aan mijn laptop wennen, weer net even anders, maar ik zit alweer in de routine-modus, ha ha.

Suske. said...

Succes met je nieuwe speeltje.
Bloggen wordt weer leuk.

Hans said...

Een mooie aanwinst Marlou, zelf heb ik ook een ASUS laptop en bevalt uitstekend.
Wel handig een student aan huis die ook je vriend is.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hans

@ Brian Wilson van The Beach Boys verzorgt de achtergrondvocalen in het nummer van Jan & Dean.
Dus er is wel een link met The Beach Boys.