02/09/2020

Een energie oefening

 .

Al een tijdje doe ik een aantal keren per dag een energie oefening waar ik blij van word en waar ik energie van krijg... Lekker voor als ik een beetje "ingekakt" ben....

Het zijn vier verschillende bewegingen en die herhaal je drie keer. Hieronder zie je de video waar je 'm op kunt zien. Als je zin hebt om meteen de oefening te zien, dan moet je even doorscrollen naar 1 minuut 50.

Ik vind het echt leuk om te doen en ... ik hoef niet naar de sportschool. Scheelt bergen met tijd en kost niks. Drie keer per dag... jawel! Komt-ie:


Lekker he!



19 comments:

Lutje said...

dit doet me denken aan mijn moeder zaliger, ze deed tot ze ongeveer 91 jaar was alle morgen haar oefeningen en daarna deed ze buikspieroefeneningen.
Ik ga dat ook invoeren denk ik nu, ik heb zo vaak met haar meegedaan
-Een @->- voor jou.

Nietzomaarzooo said...

Las dit in mijn bed en bedacht dat ik die oefeningen wel direct kon doen. Uit bed en dus gedaan. Hoppa!

Als ik straks ingekakt ben doe ik 'm gewoon weer.

Karel said...

mogge Marlou
dat lijkt zeker een goede oefening
heb het filmpje ff opgeslagen :)
groetjes , Karel

John said...

JA, lekker de bloedsomloop op gang brengen daar krijgje energie van. Heerlijk. Ik doe zoiets soortgelijks als warmingup voor i aan de sport sla.

Sjoerd said...

Daar is helemaal niet mis mee...

Edward McDunn said...

Kijk....dat is zelfs voor mij nog wel te doen!
Wanner je een dag je uit bent, bijvoorbeeld naar de dierentuin, mag je wel een keer overslaan hè?

די מריו said...

Dit kan zelfs als je last hebt van je been merk ik...

Love As always
Di mario

Karel said...

ja Marlou het is daar schitterend

Bertiebo said...

Ik heb al een hele riedel oefeningen die ik afhandel tijdens mijn wandelingen. Deze voeg ik toe! Dank

Catherine Boone said...

Heerlijk om nieuwe energie te ontvangen!

nicole orriens said...

Alles wat je over deze oefening zegt spreekt mij aan. Niet naar de sportschool hoeven, snel klaar! Ik houd van dit soort oefeningen : )

Jan K. alias Afanja said...

Dat lijkt me een heel aardige oefening, Marlou. Maar hij komt voor mij nog net even te vroeg. Ik heb het filmpje even opgeslagen voor later. Ik beperk me eerst nog maar even tot de hometrainer. :-)
Fijne dag verder!

Rebbeltje ★ said...

Zal eens kijken wat ze nog meer in de aanbieding hebben
Zoiets is nog te doen
Groetjes en fijne energieke dag

Hans said...

Ook voor mij geschikt.
Maar hou ook van wandelen. Hans

Mormorsweb.blogspot.com said...

Goed idee!

mirjam kakelbont said...

Hej Marlou-Lou ♥
Na een paar uur Tour de France kijken, heb ik je oefeningen gedaan. Een beetje beweging vond ik hard nodig (-: Ik werd ook blij van de oefening. Ontzettend leuk! Wat ben je toch een kanjer.
Dag liefie, stil hè, zonder Dienie?
Dikke liefs ♥

Ton said...


Dank je lieve Marlou dat je mij ook het beste laat proeven!

Marjon said...

De oefening ga ik morgenochtend bekijken.
Val je er ook door af?
Er mag bij mij wel weer een kilo of twee, drie af... ben zó lui geweest!

Carla S. said...

Heel grappig Marlou. Lieve mensen.
Vandaag heb ik al genoeg gedaan, maar morgen ga ik er weer naar kijken en mee doen.
Dat tot tien tellen spreekt me aan en dan is 3x best genoeg