26/02/2019

Twee verliefde jongens

.
Voor mij in de tram zitten twee stapelverliefde jongens.
Smoorverliefd op elkaar.
Twee hele mooie jongemannen...
Ze kunnen niet van elkaar afblijven en af en toe is er een klein kusje...
Ook kijken ze elkaar voortdurend in de ogen...
Maar dan ineens gebeurt er iets.
Eén van de twee zegt iets en de ander is er boos om.
Hij gaat gauw op een lege plek vooraan zitten.
Zijn vriend pakt meteen zijn mobieltje en maakt een foto van de mooie jongen daar vooraan in de tram.
Hij appt de foto door. Maar aan wie?
De lege plek naast hem wordt al gauw gevuld: een enorme dikke mevrouw gaat er zitten.
De jongen naast haar vertrekt geen spier...

Bij de DAM moeten de jonge mannen er uit.
Eén van hen doet net of hij blijft zitten.
Maar nee... hij stapt tóch ook uit.

Ik kijk ze na.
Als ze vlak bij de DAM zijn zie ik dat ze alweer hand in hand lopen.
Gelukkig maar...


15 comments:

Marjolijn. said...

Gelukkig maar....ruzie moet niet te lang duren....!
Fijne dag meis.

Lutje said...

oef, eind goed al goed....
Een @->- voor jou.

די מריו said...

verliefdheid is een spel.....

Love As Always
Di mario

John said...

Nou, gelukkig kwam alles weer goed.
Ruzie is gewoon nooit leuk. Zeker niet in het openbaar.

Petr@ said...

Leuk om zulke dingen te zien gebeuren.
Gelukkig kwam het weer goed.

klaproos said...

whahaahahha, " a lovers quarrel "

https://youtu.be/XrqW1EBLyJA


lekker liedje voor jou :-)

toi toi toi vandaag ik hoop dat het niet té ernstig is,

dikke knuffel en ik spreek je,

xxx

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.

Oef, gelukkig was de ruzie van korte duur en hebben ze het snel bijgelegd!
Wat heb je dit voorval weer mooi beschreven, jij bent daar beslist een crack in!

Bertiebo said...

Ha, wat een spel was dat. Mooi geobserveerd.En dat stoplicht: geweldig

Yova said...

Wat leuk dat je dingen ziet. Twee liefde in de tram. Plekje weet je hoe het gaat in de tram. Meestal kun je moeilijk plekje vinden. Wat heb je mooi geschreven.
Fijne zonnige dag gewenst.
Groetjes J&F.

Yova said...

Ik kwam ook net binnen. Even weggeweest.Oja Jimmy heeft ogenblik gasaanval.Gelijk medicijnen gegeven. Ik hou wel goed in de gaten. En verhaart ook erbij. Het is wel lekker zacht.

nicole orriens said...

Wat een mooie beschrijving Marlou. Ik ben blij dat het wel goed aflliep, en dat ze de ruzie hadden bijgelegd.

Jan K. alias Afanja said...

Wat een mooie voorjaarsobservatie ... :-)

Sjoerd said...

Mooi toch dat dat kan...

Hans said...

Dat is het leuke van het openbaar vervoer, je ziet nog eens wat. Hans

Karel said...

dat zijn de momenten die ik ook koester als ik onderweg ben
mensen kijken is een mooie bezigheid :)