02/04/2020

Even pauze...


26 comments:

Lutje said...

een pauze doet goed
geniet van de rust
-Een @->- voor jou

Marjolijn. said...

Fijne pauze Marlou!
Maak het goed en blijf gezond.

John said...

Geniet er van, oké?!

Sjaantje said...

Ik had je opmerking niet goed begrepen, Marlou. Ik schrik er van...pas goed op jezelf!
Lieve groet, van mij.

די מריו said...

Ik snap het wel, zorg goed voor jezelf en natuurlijk ook voor Henry. Take care, להישאר בטוח.

Love As Always
Di Mario

Walter said...

...en het isee van de kaars volg ik elke nacht! Dank je!

Jacqueline en Ferry said...

Geniet van je pauze.
Ik zie later weer eens.
Samen sterk zijn. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

Karel said...

mogge Marlou
wens je een fijne pauze
lieve groet , Karel

Nietzomaarzooo said...

Hoop dat de pauze je brengt wat je ervan verwacht. Dag leuk mens.

Sjoerd said...

Ik wens je een mooie blogpauze toe,

Live long and prosper,
Namasté

Hilly Nicolay said...

Even pauze Marlou, niet te lang hoop ik.
Altijd leuk om hier te lezen.

Blijf gezond en maak er wat moois van.
Groetjes,
Hilly

Jan K. alias Afanja said...

Geniet ervan en blijf gezond!

pourquoi pas ??? said...

Ik ga je missen en ik hoop dat je snel weer de oude bent en weer terugkomt bij ons. Pas goed op jezelf en dikke liefs van mij.

Edward McDunn said...

Je mag van mij even pauze nemen, als je maar weer snel terug komt! Geintje hoor, dat hebben we allemaal weleens nodig.

Rebbeltje ★ said...

Geniet je pauze met wat je ook gaat doen...groetjes

MelodyK said...

Geniet ervan en blijf gezong

Hans said...

Gelijk heb je, met al het gedoe van de laatste tijd. Hans

Marthy said...

Neem je rust, zorg goed voor jezelf.

nicole orriens said...

Ja, soms moet je even stilstaan....

christiene said...

Lieve Marlou,
ik heb begrepen dat je weer op adem wil komen
je hebt gelijk.Even afstand van alles even rust!
Denk aan je,en hou de Corona op een afstand.
Dikke Knuffel
xxx
groetjes Christiene.

Mirjam Kakelbont said...

De pauze-stand is een goede stand. Neem tijd voor jezelf (en Henry) en blijf vooral gezond!
Ik ga je missen maar dat is bijzaak. Dag lieverd, zorg goed voor jezelf ♥
Een dikke knuffel ♥

miekequilt said...

Even pauze kan zo fijn zijn. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Hou je taai. Dikke kus van mij.

christiene said...

Lieve Marlou,

wens je mooie en zonnige Paasdagen!!

xxx
lieve groet

Christiene

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou
Even fijne Paasdagen wensen...
Geniet van het mooie weertje zoveel je kan
Groetjes

Jacqueline en Ferry said...

Goedemorgen Marlou,

Ik wens je mooie tweede paasdag. Blijf gezond!

Sjaantje said...

Ik kom je even de groeten doen...