15/12/2020

Gezond blijven

Wat er ook voor ons van bovenaf wordt geregeld: mij krijgen ze niet klein. Ik ga lekker naar het duinmeertje en adem heel diep de frisse lucht in. Mijn longen juichen.


Dit persoontje hier in het water ben ik niet, hoor! Het is een jonge knul, die dit vaker doet, dus ik denk dat het voor hem wel oké is. Voor mij niet... ik kijk wel uit...

Maar... ik blijf wél blijf gezond! 


Lekkere duin- en strandwandelingen kan niemand mij afnemen. De lucht is daar zo heerlijk zuiver...
En dan verderop, boven op het duin bij het uitzichtspunt een klein slokkie koffie... Wie doet je wat?


Adem in, adem uit... Ik laat alles los wat niet als liefde is.



21 comments:

Lutje said...

.wat een heerlijk mens ben je
.altijd positief
.dat is toch het fijnste wat er is
.en geniet maar verder
-Een @->- voor jou.

Anonymous said...

Gelukkig mag dit ook nog, wandelen in de natuur. Het liefst alleen, zei Rutte maar met zijn tweeën mag ook als er 1,5 mtr tussen zit.

Marjolijn. said...

Goed zo, veel meer dan dat kan echt niet de komende tijd...!
Stay safe...!

די מריו said...

Maar niet op zondag, want dan zal het wel weer extreem druk zijn. Elke dag naar buiten, dat is een goed advies. Ik mag elke dag nog gewoon naar mijn werk.

Love As Always
Di mario

Bertiebo said...

Amen

miekequilt said...

Heerlijk om daar te kunnen wandelen. Wij proberen ook iedere dag die frisse lucht in te gaan.

Nietzomaarzooo said...

Nederland gaat dicht, maar wij blijven open. (Ds. Gremdaat). Heerlijk dat je daar ook in de buurt woont.

Karel said...

mogge Marlou
ik denk het meertje " het Wed " en de " Konijnenberg " in Zuid Kennemerland 😁
ik moest daar gelijk aan denken bij het zien van de foto's , ja daar is het fijn toeven
geniet de dag

groetjes , Karel

klaproos said...

goed idee loutje,

al die vreselijke losers die gaan lopen rellen, bedankt zou ik zeggen, door jullie blijven we langer dicht,
laat los, adem gezonde lucht diep in je longen :-)

en neme een slokkie koffie :-)

xxx

Sjoerd said...

Soms mis ik gewoon de zee...

sjannesblog.com said...

Blijven genieten is het aller gezondst!

nicole orriens said...

En het mooie vind ik dat je dit soort dingen gewoon kunt doen! Ongeacht corona. Het is de kunst om de coronaproof dingen te blijven zien of te ontdekken. Dan is het leven toch nog steeds goed en mooi.

Jan K. alias Afanja said...

Met uitzondering van dat zwemmen in deze tijd van het jaar ziet het er goed uit, Marlou. En zo klinkt het ook! Fier voorwaarts en niet versagen! Zo komen we zelfs door de zwaarste lockdown heen.
Misschien moesten we maar eens een weekje ruilen: ik wat bij jullie door de duinen dwalen en jij hier het bos in en de hei op. ;-)

Edward McDunn said...

Zo is dat, lekker blijven genieten van wandelen en de buitenlucht.
Voedsel kunnen we nog voldoende krijgen, en je hebt niet elke week een trui of nieuwe schoenen nodig toch?

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou
Je neemt de spreekwoorden maar...als het niet lukt gil je maar ;)
Ja wandelen met z'n 2tjes mag nog net...dus zou zeggen geniet zoveel je kan.
Groetjes en fijne dag

Karel said...

ha die Marlou
ja Dordt is een pracht stadje
en wandelen door de Kennemerduinen is ook prachtig
fijne middag groet

Ferrara said...

Geniet er maar flink van. Wat jullie doen kan geen kwaad.
Je begrijpt niet waarom iedereen toch altijd op een kluitje wil.

Hilly Nicolay said...

Frisse lucht en koffie, heerlijk.

Groetjes,
Hilly

Mirjam Kakelbont said...

Wat een gezellige bink zit daar op het bankje. Ik zou met hem aanpappen als ik jou was (-:
Groot gelijk, Mar-Lou-Lou. Ons - positievelingen - krijgen ze er niet onder. We hoeven ons alleen maar aan een handvol regels te houden, NIETS vergeleken met WOII.
Proost, dat mag je ook met koffie doen.
Dikke liefs ♥

Hans said...

Naar buiten gaan is zo gezond, daar kan een kippensoepje niet tegen op.
Het is wel goed om je zo te bewegen zonder mensen in de buurt. Hans

John said...

Heerlijk, Marlou. Niets gezonder dan buiten. Ik lag pas nog in zee. Heerlijk, en ook erg gezond. Koud? VAlt best mee. Alleen doorgaan is altijd even een ding.